Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2007

Σαββατοκύριακο... πήγε περίπατο!

Βασικά δεν είμαι σε φάση να σημειώσω πως πέρασε το Σαββατοκύριακο. Έφαγα τον αγλέουρα. Λόγω της μηνιάτικης αδιαθεσίας, άνοιξε απίστευτα η όρεξή μου και έφαγα αρκετά. 'Ντάξει δεν έβαλα και 5000 θερμίδες, τουλάχιστον τις μισές κατανάλωσα.

Σήμερα πήγα σε ένα γνωστό κέντρο αδυνατίσματος. Παλιά πελάτισσα βλέπετε. Ήθελα να δω αν ένα παλιό πρόγραμμα που είχα αγοράσει και είχα χρυσοπληρώσει πριν χρόνια είχε ισχύ ώστε μες τον Οκτώβρη να το ξεκινήσω. Ευτυχώς ισχύει και έχω γυμναστικές για ενάμιση χρόνο! Δεν ήθελα να πάω να δώσω χρήματα σε γυμναστήριο, αφού έχω το πακέτο που κάθετε. Και φυσικά για να μην ξεχνιόμαστε η διαιτολόγος που ήταν το πρώτο πρόσωπο που με είδε άρχισε να μου μιλά για τα μηχανήματα και την γρήγορη απώλεια που προσφέρουν! Τι να κάνει η κοπέλα, έτσι την ορμήνεψαν έτσι κάνει για να'χει και την δουλειά της. Φυσικά αρνήθηκα ευγενικά και της είπα ότι δεν με ενδιαφέρει η γρήγορη απώλεια, αλλά η σταθερή και το σφίξιμο της γυμναστικής. Αυτό που της αναγνώρισα ήταν ότι δεν με πίεσε.

Στα κιλά παραμένω στα ίδια οπότε δεν έχω να σημειώσω κάτι διαφορετικό.

Αυτά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons