Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2007

Aπ'το μεγάλο στο πιο μικρό νούμερο!


Την πιο μεγάλη ικανοποίηση που μπορεί να πάρει κάποιος παχουλός είναι φυσικά το να μπει σε μικρότερο νούμερο ρούχων. Κι αυτό φυσικά είναι αφορμή να διώξει την μερική απογοήτευση όταν βλέπει ότι η ζυγαριά δεν λέει να ξεκολλήσει και να πάει παρακάτω.
Σήμερα μπήκα κι εγώ στην διαδικασία να δοκιμάσω κάποια ρούχα τα οποία είχα να τα βάλω από πρόπερσι και ακόμη πιο παλιά. Μερικά από αυτά ήταν καταχωνιασμένα στο υπόγειο. Το πρωί δεν ξέρω τι με έπιασε με το ξύπνησα η πρώτη σκέψη ήταν να κοιτάξω στο υπόγειο να βρω κάνα χειμωνιάτικο ρούχο που είχα πολύ καιρό να βάλω. Πήρα μεγάλη ικανοποίηση όταν τελικά ανέβασα 2 παντελόνια, ένα συνολάκι φούστα-μπλούζα και ένα ζακάρ με λαιμόκοψη βε.
Και λίγο πριν έβγαλα όλα τα ρούχα μου απ' την ντουλάπα καλοκαιρινά και χειμωνιάτικα και δοκίμασα όσα δεν μου έκαναν και τα είχα σαν στόχο. Μπήκα σε όλα!
Τεράστια η ικανοποίηση που πήρα και ακόμη πιο τεράστια όταν διαπίστωσα ότι αρκετά από αυτά μου ήταν πια μεγάλα. Δηλαδή κολυμπούσα!
Αυτή η δοκιμή με έφερε σε υπερδιέργεση χαράς και δύναμης για να συνεχίσω. Βλέπεις άμα κοιτάω το τικεράκι επάνω και βλέπω πόσα ακόμη πρέπει να χάσω νομίζω ότι νοιώθω κούραση. Αλλά μετά την σημερινή δοκιμασία, θα έρθει κι ο καιρός -πιστεύω σύντομα- που θα μπαίνω και στα αγαπημένα μου τζην παντελόνια που κάποτε δεν αποχωριζόμουν!

Εύγε μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons