Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007


Σήμερα έκλεισα τον πρώτο μου μήνα στο γυμναστήριο. Οι επισκέψεις βέβαια ήταν περιορισμένες στις 2 φορές την εβδομάδα. Κι αυτό γιατί και κιλά πολύ παραπάνω έχω και επειδή η κούραση θα ήταν μόνιμη επάνω μου μέχρι να συνηθίσω. Πήγα καλά και ήδη η διαφορά είναι εμφανής στα μάτια μου και στα μάτια της γυμνάστριας μου. Με κάποιο ρούχο-στόχο το κατάλαβα ακόμη περισσότερο: έχω μια φούστα στην ντουλάπα από εκείνες τις κλασσικές με το φερμουάρ από πίσω. Χρόνια τώρα βολευόμουν με τις ελαστικές και να που για πρώτη φορά σήμερα μπήκα ανετότατα στην φούστα και το φερμουάρ έφτασε μέχρι την μέση, ενώ πριν μερικές μέρες δεν ανέβαινε. Είναι θέμα ημερών να κουμπώσει κανονικά η φούστα και να μου είναι πολύ πιο άνετη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons