Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2008

Δευτέρα 4-2-08

Σήμερα -είναι και μέρα γενεθλίων μου- ανέβηκα όλο χαρά στην ζυγαριά να δω τι έκανα αυτή την εβδομάδα (μεσοβδόμαδα ήδη είχα πάρει μια γεύση ότι ένα κιλάκι το'χα χάσει) στο σύνολο. Αποτέλεσμα: μείον 300γρ.. Καθόλου καλό, μιας και έχω 3 μέρες να εκκενώσω. Το σίγουρο είναι ότι δεν φταίει ο μπακλαβάς ή η τυρόπιτα. Ούτως ή άλλως ήμουν μέσα στα επιτρεπτά όρια (όταν χρειαστεί να ξεφύγω λίγο διατροφικά). Τέλος πάντων... που θα πάει. Θα πρέπει μάλλον να σημειώνω τις προόδους μου κι όταν ανεβαίνω κρυφά στην ζυγαριά.

1 σχόλιο:

  1. Εντάξη το βρήκα...Να τα εκατοστήσεις και να σε χαίρονται...
    Μία φορά το χρόνο έχουμε γενέθλια καλά έκανες και το έκαψες...
    Οσο για μένα δεν είναι γκρίνια είναι οι σκέψεις μου για να τις διαβάζω και να εντοπίζω που ακριβώς πρέπει να εστιάσω για να έχω αποτέλεσμα...Χαίρομαι που τα λέμε...να είσαι πάντα καλά...και δυνατή...Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!