Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008

Τρίτη 5-2-08

Κατ'αρχήν σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας. Το θέμα είναι ότι ο καλός μου σύζυγος εκτός του δώρου και των λουλουδιών μου έφερε και μια σοκολατένια καρδιά τούρτα, που λατρεύω. Την σοκολάτα λατρεύω. Κι εδώ έρχεται το αδύναμο του χαρακτήρα μου να της αντισταθώ. Το πρώτο βήμα που έκανα ήταν να κόψω την μισή τούρτα και να την δώσω κέρασμα στους γονείς μου και έτσι ότι απέμεινε έμεινε σε μας να την 'τσακίσουμε'. Και σήμερα Τρίτη δεν είπα όχι στο κομμάτι της τούρτας και σήμερα η μέρα μου πήγε κατά διαόλου διατροφικά και θα πρέπει να συμμαζευτώ! Παραθέτω το μενού της ντροπής Νο2 και κοκκινίζω:

ΠΡΩΙΝΟ
Καφές φίλτρου με 1κγ φρουκτόζη & 1 μερ. γάλα
1 κουλουράκι βουτύρου

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ
Ψάρι πλακί με πατάτες
2 πορτοκάλια

ΑΠΟΓΕΥΜΑ
1 κομμάτι τούρτα

ΒΡΑΔΥΝΟ
Πλακί με πατάτες (ψάρι δεν έμεινε - ήταν μόνο για το μεσημέρι)
Τυρί φέτα
1κσ μπακλαβοψίχουλα με σιρόπι (ήταν την στιγμή που έβαζα τον μπακλαβά σε ταπεράκι απ' το κουτί του ζαχαροπλαστείου)
1 Redbull light (μπας και μετριάσω την τάση υπογλυκαιμίας - πείνας για γλυκό)

ΠΟΛΥ ΒΡΑΔΥΝΟ
1 ποτήρι Cola Light

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons