Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008

Τετάρτη 6-2-08

Ξύπνησα το πρωί και αυτή η τάση για γλυκό υπήρχε ακόμη. Έβαλα την καφετιέρα να φιλτράρει καφέ, συμμάζεψα το σπίτι και έβαλα την φόρμα μου για να απολαύσω το πρωινό μου. Εκεί που ετοίμαζα τον καφέ το μυαλό μου ήταν στο ψυγείο και στην τούρτα. Και λέω αν και σήμερα το παραχέσω τότε όλη η βδομάδα θα πάει στράφι όπως και η απώλεια που είχα την περασμένη εβδομάδα, μόνο και μόνο επειδή το μυαλό μου είναι κολλημένο. Σκέφτηκα ότι θα πρέπει και το πρωινό μου να είναι πιο υγιεινό. Καλά τα μπισκότα και τα κουλουράκια, αλλά δίνουν θερμίδες επιπλέον. Άνοιξα λοιπόν ένα πακέτο φρυγανιές. Έβγαλα δύο, έβγαλα και την light μαρμελάδα που είχα στο ντουλάπι και την extra light μαργαρίνη απ' το ψυγείο.
Όπως και να'χει σήμερα ήταν μια νορμάλ μέρα. Γυμναστήριο δεν πήγα όμως λόγω της βροχής.
Έχουμε και λέμε:

ΠΡΩΙΝΟ
Καφές φίλτρου με 1κγ φρουκτόζη & 1 μερ. γάλα (32 θερμίδες)
2 φρυγανιές σταρένιες συσκευασίας με 1 κγ Becel Pro-active extra light & 1 κγ μαρμελάδα φράουλα Ζωγράφος (54 θερμίδες)

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ
Ρεβύθια με ρύζι 308γρ. (961 θερμίδες)

ΑΠΟΓΕΥΜΑ
Καφές φίλτρου με 1κγ φρουκτόζη & 1 μερ. γάλα (32 θερμίδες)

ΒΡΑΔΥΝΟ
1 γιαούρτι αγελάδος 2% Lidl (104 θερμίδες)
1 κσ μέλι (60 θερμίδες)


Σύνολο θερμίδων: 1243

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons