Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

Παρασκευή 21-3-08

Και ξαφνικά πιάνω τον εαυτό μου να τρώει ασύστολα! Κάτι η κούραση στην δουλειά, κάτι η γνωστή μου τάση για γλυκό και διαπίστωσα όταν ανέβηκα στην ζυγαριά μου ότι άρχισα να χάνω και πάλι τον έλεγχο. Αποφάσισα ότι θα πρέπει να τον επανακτήσω κι αφού τα ωράρια στην δουλειά είναι δεδομένα κι όσο καιρό παραμείνω σε αυτήν -υπάρχει το ενδεχόμενο να παραταθεί η σύμβαση μου για πάνω από μήνα, μιας και την άλλη εβδομάδα λήγει- να προσαρμόσω και την διατροφή μου αναλόγως. Αρχής γενομένης από χθες. Δεν θα σημειώνω θερμίδες, απλά θα κρατάω ένα ημερολόγιο γενικής φύσεως μέχρι να μετατραπούν τα κιλά μου σε διψήφιο αριθμό!

ΠΡΩΙΝΟ
Καφές φίλτρου με μια μερίδα γάλα και 1κγ φρουκτόζη
2 φρυγανιές με 1κγ Becel Light & 1κγ μαρμελάδα φράουλα Ζωγράφος

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ
1 μπουτάκι κοτόπουλου με την πέτσα
1 μπολ (κρέμας) σαλάτα λάχανο

ΑΠΟΓΕΥΜΑ (στη δουλειά)
Καφές φίλτρου σκέτος
1 πορτοκάλι

ΒΡΑΔΥΝΟ
1 γιαούρτι αγελάδος 2%
30γρ. δημητριακά διαίτης
1κσ μέλι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons