Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

Τετάρτη 3-9-08

Επιστροφή στα συνηθισμένα μας! Καλό μήνα -έστω κι αργά- και καλό φθηνόπωρο. Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του κι εγώ στον δικό μου. Το τελευταίο διάστημα έβαλα κάτι κιλάκια, αλλά εδώ είμαι πια και συνεχίζω την προσπάθεια για να χάσω και τα υπόλοιπα που χρειάζεται. Ανανεώνω και το τικεράκι έτσι η προσπάθεια θα φαίνεται σαν να γίνεται και πάλι απ' την αρχή. Το παλιό θα παραμείνει στην ανάμνηση, για να βλέπω μέχρι που κατάφερα κι έφτασα:

Αν τύχει και έχω παραπάνω καμιά θερμίδα στην ημέρα, να με συγχωρέσει η χάρη σας, αλλά όταν είσαι στο πόδι επί 8 ώρες (εργασία) και πονάει όλο το σώμα απ'την κούραση, θεωρώ ότι λογικό είναι ο οργανισμός να θέλει καμιά δύναμη παραπάνω!

Καλή αρχή μου! Για να δούμε τι έκανα σήμερα:

ΠΡΩΙΝΟ
Φραπέ με γάλα και 1κγ φρουκτόζη (32 θερμίδες)
2 κουλουράκια με σουσάμι και σταφίδες 40γρ. (130 θερμίδες)


ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ
Μπάμιες 260γρ. (400 θερμίδες)
Ψωμί 56γρ. (134 θερμίδες)

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ
Τσάι Lipton Linea με 1 sweet 'n low (3 θερμίδες)

BΡΑΔΥΝΟ
Μπάμιες 260γρ. (400 θερμίδες)
Ψωμί 36γρ. (87 θερμίδες)
Νεκταρίνι 216γρ. (124 θερμίδες)


Σύνολο θερμίδων: 1310

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons