Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

Πάει κι αυτό!

Αργά αλλά σταθερά χάνω τα κιλά που έβαλα όλο αυτό το διάστημα που έκανα μια μικρή παύση (2 μηνών περίπου). Τα 6 κιλά που έβαλα ήταν αποτέλεσμα από ένα συνεχές φαγοπότι. Όταν έχεις καλή παρέα και το διασκεδάζεις οι περιορισμοί πάνε περίπατο. Το χάρηκα πάντως. Το φετινό το καλοκαίρι ήταν όμορφο. Ευχαριστήθηκα τις εξόδους μου με τον άντρα μου και την παρέα μας, χαρήκαμε τα μπάνια μας και μάλιστα φέτος μπήκα σε μικρότερο νούμερο μαγιό, κυκλοφόρησα και πάλι με παντελόνι που το λατρεύω... Επειδή όμως με ξαναπήραν στην δουλειά ε! μου ήρθαν και πάλι τα πάνω κάτω... Κουράζομαι πάρα πολύ και καμιά φορά δεν έχω κουράγιο να σημειώσω τι έχω φάει όλη την μέρα (όπως έγινε την περασμένη βδομάδα). Όμως το προσπαθώ και το αποτέλεσμα είναι να χάσω κιλό! Ίσως επειδή στην δουλειά μου όσο και να φας με το συνεχές τρέξιμο και την ταχύτητα που απαιτεί κάνεις καύσεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons