Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

2η εβδομάδα, -0,5 γρ.

Αν και έτσι όπως πήγε η εβδομάδα μου και πάλι καλά να λέω που έχασα μισό κιλό! Ίσως βοήθησε το πάνω κάτω της σκάλας για να βλέπω το έργο που γίνεται προκειμένου να κλείσουμε το κλιμακοστάσιο και να μην έχει πρόσβαση κανείς επίδοξος κλέφτης πλέον (ναι! την Παρασκευή απέναντί στις πολυκατοικίες έκοψαν τις σωληνώσεις του νερού και αφαίρεσαν και τα ρολόγια...). 

Δεν υποφέρεται η κλιμακτήριος στο μεταξύ! Χθες ένιωθα παγοκολώνα κι ενώ το σπίτι είχε μια φυσιολογική θερμοκρασία, εγώ τουρτούριζα σαν να ήμουν στα χιόνια χωρίς αντιανεμικό πουφάν, σκούφο και γάντια! Πως να μην φάω μετά λίγη σοκολάτα να ανέβει λίγο η θερμοκρασία του σώματός μου; Και καφέ που έφτιαξα το απόγευμα, να φανταστείς την κούπα δεν την άφηνα απ'τα χέρια για να ζεσταίνονται. Άσε που με εκνευρίζει απίστευτα που τα χέρια μου είναι συνεχώς στα νερά: για την προετοιμασία του φαγητού, το μαγείρεμα, να πλύνεις τα τσουμπλέκια έπειτα που κάνουν κατάληψη στο νεροχύτη, να πλύνεις μετά τα πιάτα απ'το μεσημεριανό (το ίδιο και για το βραδυνό), ε! πως να ζεσταθούν τα έρμα; 

 Πόσο θέλω να φύγει αυτή η εποχή να έρθουν πιο ζεστές μέρες να ζεσταθώ κι εγώ η έρμη!!! :P


post signature

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons