Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Θα προλάβω ή όχι άραγε;

Η σκέψη που τριβελίζει το μυαλό μου αυτές τις μέρες είναι αν τελικά στην περίπτωση που όλα πάνε κατ' ευχήν στο ενδεχόμενο βαριατρικής επέμβασης θα προλάβω άραγε να την κάνω;
Το ερώτημα γεννιέται γιατί η ασφαλιστική μου κάλυψη με το ΙΚΑ λήγει τον Φεβρουάριο του 2015. Οι εξετάσεις όπως τουλάχιστον έχω διαβάσει σε φόρουμ είναι ένα πακετάκι κι εκτός αυτού είναι και το θέμα πότε θα περάσω από επιτροπή για να πάρω έγκριση.
Το άλλο ερώτημα είναι, αν τελικά πάρω έγκριση πότε θα οριστεί ημερομηνία για χειρουργείο.
Κάνω λες και τα έχω προεξοφλήσει όλα. Αλλά... κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουραγύρευε! 
Ναι έχω μια αγωνία για το ραντεβού μου στον Ευαγγελισμό και η μέρα είναι σχεδόν κοντά μου... 6 μέρες απέμειναν! Λες κι όταν πάω, μου κλείσουν τις πόρτες και μου πουν... "ααα τώρα που σε βρήκαμε κάτσε να σου κάνουμε την εγχειρησούλα"!!! 
Πέρα από την πλάκα, έχω διαβάσει πως η αναμονή για τις βαριατρικές επεμβάσεις όταν είναι με την ασφάλειά σου (ειδικά με το ΙΚΑ) παίρνει μια καθυστέρηση από μερικούς μήνες μέχρι και χρόνο. Κι αν έχω το οκ την Δευτέρα, εγώ έχω στενά χρονικά περιθώρια. Εκτός κι αν οι νοσηρά παχύσαρκοι λόγω προβλημάτων υγείας έχουμε μια κάποια προτεραιότητα, σε σχέση με αυτούς που ακόμη δεν έχουν παρουσιάσει κάτι.
Ελπίζω να μου "κόψει" να τις κάνω τις ερωτήσεις αυτές την Δευτέρα!

2 σχόλια:

  1. Αν λήξει η ασφάλισή σου και δεν προλάβεις, έλεγξε αν μπορείς να βγάλεις βιβλιάριο απορίας και να κάνεις έτσι την επέμβαση. Ίσως γίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι γίνεται τελικά. Διάβασα σε φόρουμ σχετικές λεπτομέρειες για το θέμα. Σ' ευχαριστώ για την ιδέα!

      Διαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!