Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Επιτέλους... φτάνω στην τελική ευθεία!

Το τι απογοήτευση έχω φάει όλο αυτό το διάστημα δεν περιγράφεται. Βάλε και την ταλαιπωρία και τα επιπλέον έξοδα που έκανα αλλά χαλάλι. Σκέφτομαι πως ήταν ένα γενικό τσεκ-απ για να διαπιστώσω πως πέρα από τα κλασσικά μου θέματα υγείας, σε όλα τα υπόλοιπα είμαι εντάξει... μέχρι στιγμής!
Σήμερα το πρωί πήγα στο ραντεβού μου για αιμοληψία -στο μικροβιολογικό- για τις ορμόνες κι αύριο το πρωί θα πάω να πάρω τα αποτελέσματα.
Εδώ και μια ώρα προσπαθούσα να επικοινωνήσω και με άλλα νοσοκομεία στην Αθήνα ώστε να βρω διαθέσιμη κοντινή ημερομηνία για γαστροσκόπηση κι ειλικρινά μου φαινόταν σαν κάτεργο. Να σημειώσω ότι έψαχνα νοσοκομεία που να εξυπηρετεί η πρόσβασή τους με το μετρό (είναι και η μετακίνηση ένα θέμα). Βαρέθηκα όλο αυτό το διάστημα να ψάχνω. Τηλεφώνησα στο Ευγενίδειο στο σχετικό τμήμα και δεν το σήκωνε κανείς. Μάλλον η άδεια τους θα τελειώνει μεσοβδόμαδα. Τηλεφώνησα στο Αρεταίειο κι εκεί μου έδωσαν το τηλέφωνο των ραντεβού. Καλό Οκτώβρη εκεί! Και το καλύτερο το άφησα στο τέλος... τηλεφώνησα στο Γεννηματάς κι εκεί μου είπαν... από Γενάρη! Μου έπεσε το σαγόνι...
Όλοι, μα όλοι όμως... βάλθηκαν να κάνουν γαστροσκόπηση; Τηλεφώνησα και στο νοσοκομείο το δικό μας πάλι -περίμενα η χαζοβιόλα να βρω το ακυρωμένο μου ραντεβού στην θέση του- πριτς! για τέλος Οκτωβρίου υπήρχε διαθέσιμο ραντεβού!
Εντάξει σκέφτηκα, δεν υπάρχει κάτι πιο σύντομο. Τηλεφωνώ στην κλινική που είχε πάει η Βούλα. Συμβιβαζόμουν με αυτό που μου είχαν πει πως απ'τα μέσα Σεπτεμβρίου θα είχαν διαθέσιμα ραντεβού για την εξέταση. Με συνδέουν λοιπόν με το γραφείο των ραντεβού και ρωτάω πότε είναι το πρώτο διαθέσιμο... Μετά τις 2 Σεπτεμβρίου μου λέει η κοπέλα. Ωραία λέω. Πριν το κατοχυρώσω λοιπόν την βάζω να μου πει αν η περιγραφή του παραπεμπτικού ήταν εντάξει. Δεν υπήρχε πρόβλημα... "Θα πληρώσετε την συμμετοχή σας κι αν θέλετε να κάνετε την εξέταση με μέθη θα χρεωθείτε 40 ευρώ επιπλέον". ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ. Μεγάλη κουβέντα το "αν θέλετε". Κι αυτό γιατί υπάρχουν άνθρωποι που την αντέχουν, όπως η Βούλα! Και που χτυπάς το κεφάλι σου γιατί αλλού σε άλλα διαγνωστικά κέντρα  σου επιβάλουν να κάνεις την εξέταση με μέθη!
4 Σεπτεμβρίου, ημέρα Πέμπτη έχω το ραντεβού για την γαστροσκόπηση και... Παρασκευή τρέχω στο ΙΚΑ να καταθέσω τα χαρτιά μου για επιτροπή!
Επιτέλους!

Άσχετο: έχει εδώ και ώρα που μυρίζει φασολάκια λαδερά με μαλακτικό πλυντηρίου (από απλωμένη μπουγάδα). Δεν αντέχεται ο συνδυασμός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons