Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Περί γαστροσκόπησης

Εδώ και μέρες είχα στείλει με μέϊλ την σαρωμένη γαστροσκόπηση ώστε να την δει ο χειρουργός και να μου πει αν είμαι εντάξει ώστε να δώσω τα χαρτιά μου στο ΙΚΑ όποτε αυτά τα έχω έτοιμα.
Το μέϊλ το έστειλα στην γραμματέα του, σεβόμενη το γεγονός πως είναι πολυάσχολος και δεν ήθελα να τον ενοχλήσω στο τηλέφωνο.
Η γραμματέας το κινητό τηλέφωνό που έχει για να καλύπτει ανάγκες του ιατρείου, το απαντάει όποτε νομίζει! Με τα πολλά την πέτυχα και της υπενθύμισα το μέϊλ που της είχα στείλει. Μου απάντησε πως έχει προωθήσει την εξέταση στον γιατρό και θα την δει "σήμερα-αύριο".
Το "σήμερα-αύριο" εγώ το έκανα για μετά από 2-3 μέρες.
Ειδοποίηση δεν έλαβα σαν απάντηση στο μέϊλ μου και επειδή πλησιάζει και η μέρα που θα κάνω ξανά εξέταση για τις ορμόνες, ήθελα μια απάντηση αν ο γιατρός βλέπει κάτι ανησυχητικό στη γαστροσκόπηση.
Αρχίζω από προχθές τα τηλέφωνα. Πότε στο κινητό, πότε στο ιατρείο. Στο δε ιατρείο το σήκωνε άλλη γραμματέας άλλου γιατρού. 
Δοκιμάζω χθες πάλι τα ίδια. Πότε στο κινητό, πότε στο ιατρείο. Μετά από πολλές επίμονες προσπάθειες η γραμματέας απαντά στο κινητό. Με το που ακούει το όνομά μου, ξάφνου η γραμμή κλείνει (;). Δοκιμάζω πάλι "ο αριθμός που καλείτε είναι κατειλημμένος". Επί μισή ώρα επιμονής μου, ο αριθμός έβγαινε κατειλημμένος. Σκέφτομαι "φαντάσου να πάρω την έγκριση απ' το ΙΚΑ"!
Αρχίσαμε με τον άντρα μου διάφορες υποθέσεις, κατ' αρχήν ότι τα 70 ευρώ της επίσκεψης στο ιατρείο του πήγαν χαμένα...!
Τηλεφωνώ και πάλι στο ιατρείο και το σηκώνει μια κοπέλα. Ζήτησα κατ'αρχήν την γραμματέα και μου είπε πως δεν ήταν εκεί και να τηλεφωνούσα την επομένη ή στο κινητό της. Της είπα ότι ήθελα τον γιατρό τάδε για μια εξέταση και πότε είναι στο ιατρείο: "μισό να ρωτήσω λίγο". Πως φάνηκε ότι η κοπέλα εκεί πως μάλλον ήταν καινούρια στο πόστο και εξυπηρετούσε άλλον γιατρό. Μου απάντησε μετά από λίγο πως "μάλλον Τετάρτη". Την ευχαρίστησα κι έκλεισα το τηλέφωνο.
Αυτή την φορά βάλθηκα να ενοχλήσω απ' ευθείας τον γιατρό. Την πρώτη φορά δεν απάντησε. Κοιτάζω μήπως το Ιπποκράτειο είχε εφημερία, δεν είχε. Σκέφτηκα πως ίσως είχε κάποιο χειρουργείο ή ήταν σε κάποιο συνέδριο.
Δοκιμάζω μετά από μια ώρα και ω! θαύμα-θαύμα! απάντησε ο γιατρός. Του ζήτησα συγγνώμη για την ενόχληση κι αν τον απασχολώ από κάτι να το κλείσω. Δεν ήταν αρνητικός -ευτυχώς- και με ρώτησε τι θα ήθελα. Του εξήγησα ποιά είμαι κι ότι έστειλα την γαστροσκόπηση με μέϊλ στην Ντίνα κι ότι την είχε προωθήσει για να την δει. Μάλιστα του διάβασα και το συμπέρασμα του γαστρεντερολόγου στην εξέταση. Με καθησύχασε και μου είπε πως όσες εξετάσεις είδε, σε καμία δεν υπήρχε κάτι παθολογικό κι ότι ήταν εντάξει. Το δε συμπέρασμα της εξέτασης δεν είναι ανησυχητικό κι ότι μπορώ να προχωρήσω την διαδικασία με το ΙΚΑ. Όλα καλά λοιπόν*. Τον ρώτησα και κάθε πότε είναι στο ιατρείο γιατί τηλεφωνούσα στο σταθερό και δεν έβγαζα άκρη και μου είπε πως είναι κάθε Δευτέρα και Τετάρτη. Μάλλον το ιατρείο πρέπει να το μοιράζεται με συνάδελφό του, γιατί δεν εξηγείτε αλλιώς. Δεν ρώτησα την λεπτομέρεια αυτή, δεν με αφορά, αρκεί πλέον που ξέρω ποιές μέρες θα τον βρω.

Την άλλη εβδομάδα έχω να κάνω την εξέταση αίματος για τις ορμόνες μου. Κλείνω 1,5 μήνα που είμαι σε φαρμακευτική αγωγή και θέλω να ελπίζω πως η TSH θα έχει αγγίξει την φυσιολογική της τιμή.



[*] Έχω πάρει φοβία με τα κινητά των γιατρών, από τότε που με κατσάδιασε ο ενδοκρινολόγος του εδώ ΙΚΑ όταν ήθελα να τον ρωτήσω αν είχε στα χέρια του τα αποτελέσματα εξετάσεων που μου είχε ζητήσει να κάνω και που τις απαντήσεις το ΙΚΑ τις έδινε απευθείας στους γιατρούς κι όχι στους ασθενείς (οι οποίοι γιατροί τις "έχαναν" -και καλά-  και συ μετά έπρεπε να τις ξανακάνεις έξω για να πας μετά στο ιδιωτικό τους ιατρείο...). Δεδομένο σύστημα για να τσεπώνουν φράγκα και που εγώ αρνήθηκα να παίξω το παιχνίδι του ενδοκρινολόγου και ήθελα να πηγαίνω στο ιατρείο του στο ΙΚΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons