Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

TSH στο 6,7

Πήγα στο νοσοκομείο προχθές να μου γράψει ο παθολόγος ξανά τις εξετάσεις για T3, T4 & TSH κι αρνήθηκε να μου τις γράψει παρά μόνο την TSH. Τον ρώτησα γιατί και μου είπε πως μόνο ενδοκρινολόγος μπορεί να τις γράψει και τις 3 μαζί για επανέλεγχο.
"Ωραία! Ποιός είναι ο ενδοκρινολόγος εδώ στο νοσοκομείο γιατρέ μου να πάω;" ρωτάω ευγενικά. Με  κοιτάζει αμήχανα: "Δεν υπάρχει".
Του εξήγησα πως έχω ένα βιβλιάριο ΙΚΑ για να κάνω εξετάσεις που χρειάζονται και το ΠΕΔΥ της Χαλκίδας δεν έχει γιατρούς όπως πριν γίνει το μπάχαλο. Να πληρώσω έξω δεν έχω την δυνατότητα. Πως θα ξέρω αν όλα είναι καλά στην υγεία μου, αν κάθε φορά που έρχομαι βγαίνει κάτι καινούριο; Απάντηση δεν έλαβα. Τι να πει! Και δεν πήγα έτσι, είχα κλείσει ραντεβού και πλήρωσα 5 ευρώ.
Την άλλη μέρα πήγα στο μικροβιολογικό, μου πήραν αίμα και περίμενα να  παραλάβω την απάντηση στην ώρα της. Απ'τα πέρα δώθε το γόνατο -και με την υγρασία της εποχής- με τσιγκλάει και πηγαίνω κουτσαίνοντας. Οπότε έκατσα να περιμένω για να αποφύγω την διαδρομή που θα έκανα την Δευτέρα.
Λαβαίνω την απάντηση λοιπόν και βλέπω πως συνεχίζει να είναι ανεβασμένη η ορμόνη. Η αιμοληψία έγινε έχοντας πάρει το χάπι μου κανονικά (είχα ξεχαστεί το ζωντόβολο). 6,7 η τιμή της TSH όταν το ανώτατο όριο στο μικροβιολογικό εργαστήριο του νοσοκομείου είναι το 4! Βέβαια μέσα  σε 20 μέρες που παίρνω το χάπι απ'το 8 και βάλε που ήταν στην αρχή η τιμή της έχει βελτιωθεί και θέλω να ελπίζω πως μέχρι το τέλος του μήνα θα πάει στα φυσιολογικά όρια.
Φτάνω σπίτι και τηλεφωνώ στον ενδοκρινολόγο στην Αθήνα (να έχει χίλια καλά ο άνθρωπος που με βοηθάει απ' το τηλέφωνο γιατί δεν το κάνουν όλοι οι γιατροί κάτι τέτοιο) και του λέω τα νέα. Ούτε να αυξήσω χάπι μου επέτρεψε όπως πρότεινα, αλλά να κάνω υπομονή ώστε να φέρουμε την ορμόνη στο όριο όπως πρέπει. Δεν πρέπει να ξαφνιάσουμε τον θυρεοειδή έτσι γρήγορα. Πρέπει να ολοκληρωθεί ο 1,5 μήνας που λαβαίνω το χάπι και να γίνει και πάλι η επαναληπτική εξέταση για να γνωρίζουμε ότι όλα πλέον πάνε καλά. 
Μέχρι τότε θα έχω κάνει και τον υπέρηχο του θυρεοειδούς και ίσως χρειαστεί να πάω στο Ιπποκράτειο να τα πούμε από κοντά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons