Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Κατάθεση στο ΙΚΑ!

Επιτέλους η αποφράδα μέρα ήρθε!

Χθες έκανα την εξέταση αίματος σε ιδιωτικό μικροβιολογικό εργαστήριο. Το νωρίτερο που θα ήταν έτοιμα τα αποτελέσματα ήταν το απόγευμα.
Σήμερα πρωί πήγα και τα πήρα. Όλες οι ορμόνες ήταν στις φυσιολογικές τους τιμές! Φυσικά η λήψη αίματος έγινε χωρίς εγώ να έχω πάρει το πρωϊνό μου χάπι. Τι χαρά που πήρα και έπειτα σιχτήριζα το νοσοκομείο και τις υπηρεσίες που προσφέρουν!
Πήρα έβγαλα 2 αντίγραφα της εξέτασης και βουρ για το ΙΚΑ. Πήγα στον 3ο στις παροχές. Ευτυχώς δεν είχε κόσμο αλλά δεν περίμενα όμως. Πήγα στο γκισέ μόνο για να ρωτήσω αν ήταν το αρμόδιο τμήμα που παραλάμβανε τα δικαιολογητικά για χειρουργείο παχυσαρκίας. Η υπάλληλος μου είπε να ρωτήσω την προϊσταμένη. Εκείνη την στιγμή ήταν στην πόρτα, την ρώτησα και μου είπε να ανέβω στον 4ο στο πρωτόκολλο ώστε να αφήσω τα χαρτιά μου και να πάρω κι αριθμό και από εκεί θα της τα έδιναν για να τα κοιτάξει και να τα στείλει στο ΚΕΣΥ.
Ούτε αναμονή ούτε τίποτε! Στον 4ο ήταν ήσυχα. Η υπάλληλος στο πρωτόκολλο μου έδωσε να συμπληρώσω μια αίτηση' το έκανα, της έδωσα μαζί και τα χαρτιά μου τα οποία τα σύρραψε μαζί με την αίτηση, μου έδωσε τον αριθμό πρωτοκόλλου και μαζί το τηλέφωνο της προϊσταμένης για να ρωτήσω οτιδήποτε χρειαστώ όσον αφορά το αίτημά μου!
Ένιωσα ανακούφιση για πρώτη φορά μετά από τόση ταλαιπωρία και καθυστέρηση. Άναψα κι ένα κεράκι στο εκκλησάκι της Αγ. Βαρβάρας που είναι απέναντι στο ΙΚΑ να δώσει η χάρη της να πάνε όλα κατ' ευχήν.

Στο σπίτι φτάνοντας τηλεφώνησα και στον ενδοκρινολόγο να τον ενημερώσω. Του έδωσα τις τιμές των ορμονών και μου είπε πως τελικά γινόταν εργαστηριακό λάθος. Και μου άλλαξε την δόση του χαπιού, απ'τα 25mg στην αρχή κι απ' τα 75mg τώρα έπεσε στα 50! Μου είπε να τα καταθέσω τα χαρτιά αφού όλα είναι καλά, του είπα πως το έκανα ήδη. Μου ευχήθηκε καλή επιτυχία κι ότι θα τα ξαναπούμε. Εννοείτε αφού τον Δεκέμβρη έχω κανονικό ραντεβού μαζί του να δούμε και πάλι τις ορμόνες και που δυστυχώς θα κάνω την εξέταση προηγουμένως στο νοσοκομείο μας! Φτου!  

2 σχόλια:

  1. Αμην! Επιτέλους! Εύχομαι να μην βρεθεί άλλο εμπόδιο και σύντομα να έχεις το ραντεβού που θέλεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι! Εύχομαι τον άλλον μήνα να λάβω την πολυπόθητη έγκριση!

      Διαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!