Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Αφαίρεση πολύποδα της μήτρας

Αφαιρεμένη εντελώς ξέχασα προ ημερών να επιβεβαιώσω την ημερομηνία της επέμβασης και είχα την εντύπωση πως θα γινόταν αύριο.
3//11 μου είχε σημειώσει η γραμματέας εκεί στο Αλεξάνδρα και το μυαλό μου κόλλησε πως ήταν για αύριο 4/11.
Το διαπίστωσα τελευταία στιγμή που τακτοποιούσα τα χαρτιά που θα έχω για αύριο μαζί μου. Στο μεταξύ ο άντρας μου είχε κανονίσει και το θέμα της απουσίας του εκεί που απασχολείτε και το να τον πάρω και να του πω "ξέρεις άκυρο" θα πάθαινε ταραχή. Πριν του τηλεφωνήσω, είπα να τηλεφωνήσω στο Αλεξάνδρα.
Εξηγώ στην γραμματέα τι έπαθα και της ζήτησα να με βάλει σε όποια ημερομηνία ήταν διαθέσιμη. Κοιτούσε τον υπολογιστή της μάλλον και μου είπε πως θα "πήγαινε πολύ μακριά, για Φλεβάρη" η επέμβαση! Κι εμένα δεν μου έκοψε καθόλου να σκεφτώ πως δεν έχω το ασφαλιστικό χρονικό περιθώριο για αναβολές πιο πίσω! Τέτοια άνεση είχα η ανισόρροπη, στο μυαλό!
Τέλος πάντων με τα πολλά μου πρότεινε να κατέβω Αθήνα αύριο. Της εξηγώ πως μένω Χαλκίδα δεν είμαι σε γειτονιά δίπλα ώστε να πω "πετάγομαι" και θα είναι κρίμα να κάνω έξοδα μετακίνησης χωρίς να γίνει επέμβαση. Μου είπε πως υπάρχει θέμα με τα κρεβάτια (έλεος δηλαδή με αυτό το θέμα) αλλά "λογικά θα έχει κρεβάτι άδειο αύριο διαφορετικά θα με βάλει σε άλλη πτέρυγα φιλοξενούμενη"! Πήγα να της πω... ότι δεν θα μείνω μέρες για να έχει μια τέτοια ανησυχία, αφού είναι μια επέμβαση μερικών λεπτών (όπως έχω διαβάσει κι ενημερωθεί) και πως χρειάζεται 1-2 ώρες μέχρι να φύγει η ζαλάδα απ'την νάρκωση και μετά σπίτι.
Δεν μίλησα, γιατί ήδη μου έκανε διευκόλυνση που ούτε περίμενα! Τελικά δεν τηλεφώνησα στον άντρα μου, αλλά του είπα τι έπαθα με το μπέρδεμα της ημερομηνίας!

Αύριο λοιπόν πάω για το χειρουργείο, να φύγει το βάσανο, γιατί ο πολύποδας μου έχει κάνει την ζωή μίζερη... εκτός απ'τα σερβιετάκια ή σερβιέτες που καταναλώνω για λίγο αίμα που μου αφήνει τακτικά, το πρόσωπό μου θυμήθηκε την εφηβεία κι έχω γεμίσει με σπυράκια! Το άλλοτε καθαρό πρόσωπό μου, έχει γίνει σαν της μαϊμούς τον κώλο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons