Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

Αύξηση κόστους εξετάσεων!

Την Τετάρτη είναι να  κατέβω  Αθήνα για τον τακτικό ιατρικό έλεγχο για το χειρουργείο παχυσαρκίας. Για να επισκεφθώ όμως το ιατρείο παχυσαρκίας πρέπει να έχω μαζί μου και τα αποτελέσματα των αιματολογικών εξετάσεων που κάνω ανά διαστήματα.

Τις εξετάσεις τις έγραψα πριν ένα  μήνα. Σήμερα πήγα στο ιδιωτικό μικροβιολογικό εργαστήριο που τις κάνω  κι εκεί με ενημέρωσαν πως το κόστος των εξετάσεων (με την συμμετοχή που μου αναλογεί) έχει αυξηθεί και πρέπει να πληρώσω την διαφορά. Πέραν του ότι ο παθολόγος στο νοσοκομείο ξέχασε να συμπεριλάβει στην γενική αίματος την τιμή του αιματοκρίτη, μαζί με κάτι έξτρα εξετάσεις (μαγνήσιο και ψευδάργυρο) που πλέον δεν δικαιολογεί ο ΕΟΠΠΥ θα πληρώσω 50 ευρώ στο σύνολο! Το παθαίνεις το εγκεφαλικό ή δεν το παθαίνεις; 
Α, το να κάνω τις εξετάσεις αυτές στο νοσοκομείο της πόλης μου δεν παίζει, γιατί γίνονται λάθη και την έχω πατήσει. 

Δυστυχώς όσο πάνε τα πράγματα, αντί να βελτιωθούν χειροτερεύουν συνεχώς. Το βλέπω να επιστρέφουμε στα γιατροσόφια των γιαγιάδων και στις γονυκλισίες στις εκκλησίες για κάνα θαύμα έτσι και αρρωστήσουμε βαριά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons