Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Χαμηλός αιματοκρίτης και σίδηρος!

Αν και είχα προγραμματίσει να πάω να γράψω και να κάνω τις εξετάσεις αίματος και σιδήρου στο νοσοκομείο, επειδή ο Μάρτιος έπεφτε λιγάκι μακριά αποφάσισα και πάλι να βάλω το χέρι στη τσέπη.
Την περασμένη Παρασκευή πήγα σε ιδιώτη παθολόγο και μου έγραψε τις εξετάσεις και χθες πήγα και τις έκανα στο γνωστό μου ιδιωτικό μικροβιολογικό εργαστήριο. 
Το αποτέλεσμα έδειξε πως έχω χαμηλό αιματοκρίτη κάτω απ' το φυσιολογικό όριο και σίδηρο επίσης χαμηλό αλλά μέσα στα φυσιολογικά όρια.
Πριν από λίγο έστειλα με μέϊλ σκαναρισμένες τις εξετάσεις στην χειρουργό του ιατρείου παχυσαρκίας που μου τις ζήτησε κι αναμένω οδηγίες της. 

Κι εκεί που λέω "άντε και τελείωσες με τα χαπακώματα 3 φορές τη μέρα" το ξαναβλέπω να συμβαίνει πάλι εμπλουτίζοντας την ημερήσια αγωγή με τίποτε σίδηρο (μπλιαχ)!

2 σχόλια:

  1. Γεια και χαρα Μαρια. Μη στεναχωριεσαι για την χαμηλη τιμη του σιδηρου. Ο πατερας μου εμφανισε ελειψη μετά απο 12 χρονια γαστρικου bypass με σιδηρο 33 και φεριτινη 3.6 και ειναι και αντρας που σημαινει οτι οι τιμες αυτες ειναι πολυ χαμηλες. Ο γιατρος του έδωσε συμπληρωμα σιδηρου σε μορφη αμπουλας (υγρο). Αλλα ηταν πολυ νοστιμο, ειχε γευση κρεμ καραμελε λολ. Οποτε μπορει να την γλυτωσεις έτσι και εσυ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρεμ καραμελέ ε; Χαχαχαχα!
      Θα δούμε! Θα τηλεφωνήσω μες την εβδομάδα πάντως γιατί δεν έλαβα καμία απάντηση στο μέϊλ!

      Διαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!