Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Τι έφαγα σήμερα 11/4

- Πρωινό
Νες με 1 κγ γλυκαντικό και 2 ΚΣ γάλα εβαπορέ 4%
1/2 γιαούρτι αγελάδος 2%
1 πορτοκάλι

- Δεκατιανό
1 μικρή φέτα ψωμί
1 φέτα (τοστ) κασέρι
1 αχλάδι

- Μεσημεριανό
1/2 τυροπιτάρι σπιτικό
1 πιατάκι φράουλες

- Απογευματινό
Νεσκαφέ φρέντο καπουτσίνο με 1 κγ φρουκτόζη και 2 ΚΣ γάλα εβαπορέ  4%
1 μακαρόν (κέρασμα της μαμάς)
1 ποτήρι σπιτική λεμονάδα (φρεσκοφτιαγμένη απ' τα χεράκια μου, για δοκιμή)

- Βραδυνό
1 πιατάκι πατάτες τηγανιτές με σάλτσα απ' το στιφάδο κι
1 κομματάκι μοσχάρι
1 αχλάδι

- Πριν τον ύπνο
3 παξιμαδάκια κρίθινα.. που το 3ο το έφτυσα και πέταξα το υπόλοιπο!

  • Το αποτέλεσμα του χθεσινού υπερφαγικού ήταν η σημερινή πρωινή επίσκεψη στην τουαλέτα να είναι ...αποτελεσματική! Το καζανάκι το πάτησα ίσαμε 3 φορές! Κι αυτό γιατί τα λιπαρά δεν τα χωνεύει όλα ο οργανισμός και την μεγαλύτερη ποσότητα την αποβάλει! 
  • Διατροφικά η μέρα μου σήμερα ξεκίνησε πιο φυσιολογικά. 
  • Και μιας και σήμερα πήγα να πληρώσω τον λογαριασμό του νερού μετά από πολύ καιρό με είδα ολόσωμη και γούρλωσα τα μάτια! Όχι γιατί αδυνάτισα πολύ, αλλά γιατί το παντελόνι που φοράω δείχνει σαν να φοράω βράκα! Δεν το είχα καταλάβει καν και θεωρούσα πως μου ήταν εντάξει! Να πιάσουν οι ζέστες να αρχίσω να φοράω βερμούδες και να αρχίσω πλήρη ανανέωση χειμερινής γκαρνταρόμπας... πια! 
  • Λίγο πριν πάω για ύπνο πήρα να μασήσω 3 παξιμαδάκια τα οποία είναι πολύ τραγανά. Ο ήχος στο μασούλημα ενοχλούσε τον άντρα μου! Λες κι ευθυνόμουν εγώ που ήταν τόσο τραγανά και με χρέωσε  πως το έκανα επίτηδες. Θύμωσα μετά από αυτό κι έτσι έφτυσα από αντίδραση την μπουκιά που είχα στο στόμα και πέταξα το υπόλοιπο παξιμαδάκι. "Είσαι των άκρων" μου λέει... αλλά του είπα πως για να μην τον ενοχλώ αφού το κάνω επίτηδες καλύτερα να φτύσω και να πετάξω τα ένοχα παξιμαδάκια! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons