Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

Μενού της 5-11-2016

Σήμερα ήταν η μέρα που κατέβασα τα χειμωνιάτικα και τακτοποίησα τα καλοκαιρινά μας ρούχα. Του άντρα μου δεν έκανα πολύ ώρα να τα ανταλλάξω. Τα δικά μου όμως; Όπως πέρσι έτσι και φέτος καταπιάστηκα να δω ποια ρούχα μου κάνουν, ποια να τακτοποιήσω, ποια να κρατήσω. Ήταν μια ο ν ε ι ρ ε μ έ ν η μέρα! Καθ' ότι από όλα σχεδόν τα παλιά μου ρούχα που φορούσα όταν ήμουν κοπέλα (όταν είχα χάσει τα κιλά μου), μου μπαίνουν Ο Λ Α! Ακόμη κι ένα καλοκαιρινό φορεματάκι που το είχα φορέσει μία φορά όλο κι όλο με νούμερο... 36, μπαίνω! Οκ... το φερμουάρ δεν ανέβαινε βέβαια μέχρι επάνω στους ώμους να κλείσει αλλά το μισό έκλεισε και είδα τον εαυτό μου πόσο πολύ έχει μαζέψει που παρά τα 70 (και κατιτίς ίσως) κιλά δείχνω για λιγότερο! Ο άντρας μου ζαλίστηκε να με βλέπει να συναλλάζω ρούχα! Κράτησα αρκετά έξω, ώστε να'χω να ξεχειμωνιάσω με την άνεση μου και να μην χρειαστεί να αγοράσω τίποτε άλλο, παρά μόνο μια φόρμα που θέλω! Παρά το ότι βλέπω στον καθρέφτη μου μια παχουλή γυναίκα, γιατί έτσι αισθάνομαι ακόμη... η δοκιμή των ρούχων μου σήμερα μου απέδειξε πως πρέπει να διώξω το σύνδρομο αυτό και να νιώθω πως είμαι πια μια γυναίκα υγιής, με καλαίσθητη εξωτερική εμφάνιση (τη χαλάρωση αποφεύγω να τη βλέπω όσο μπορώ), με φυσιολογικά κιλά και πως πρέπει να συνηθίζω την ιδέα αυτή συνέχεια και κάθε μέρα! 

ΠΡΩΙΝΟ
100 γρ. κότατζ τσηζ λάιτ
2 παξιμαδάκια κρίθινα
Πολυβιταμίνη

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ
Νες με 1 κγ ζαχαρίνη & 20 γρ. γάλα εβαπορέ 4%

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ
1 τομάτα μέτρια
60 γρ. κότατζ τσηζ
1 αυγό βραστό
30 γρ. ψωμί ολ. άλεσης

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ
1 μήλο & 1 αχλάδι
Νες με 1 κγ ζαχαρίνη & 15 γρ. γάλα εβαπορέ 4%

ΒΡΑΔΥΝΟ
1 πιτόγυρο χοιρινό (πίτα αλάδωτη ψητή στα κάρβουνα, χωρίς πατάτες, όλα τα υπόλοιπα)

ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons