Κυριακή 10 Ιουνίου 2007

Το θέλω, το'χω ανάγκη πολύ...

...γιατί μην μου πείτε ότι ορισμένοι από σας δεν το'χετε ανάγκη επίσης! Στο μπλοκ αυτό θα βρείτε ότι εγώ έχω βρει όλα αυτά τα χρόνια της χρόνιας προσπάθειας μου να χάσω κιλά! Δηλαδή από εφημερίδες, περιοδικά κι ένθετα. Μερικά από αυτά είναι 
πολύ ενδιαφέροντα, ενώ μερικά άλλα είναι απλώς για γέλια! Συγχρόνως θα βρείτε κι ένα ημερολόγιο διατροφής δικό μου, μιας και επαναλαμβάνω τον αγώνα, για λόγους φυσικής κατάστασης ε! κι εμφάνισης! Χρόνια πριν πήγαινα σε διαιτολόγο, αλλά πια δεν μπορώ να ακολουθήσω τα ίδια προγράμματα και δεν γουρστάρω να περάσω απ'την ίδια ταλαιπωρία. Δεν έχω την περιέργεια τώρα όπως τότε, να ανακαλύψω τις δυνάμεις μου σε αυτή την προσπάθεια. Να σημειώσω ότι το καθημερινό μου μενού βασίζεται στον γνωστό θερμιδομετρητή!
Τι αγώνας κι αυτός; Σε βάζουν στο τριπάκι να φτιάξεις ένα δυνατό και σμιλεμένο σώμα, να μοιάσεις με εκείνες τις κορμάρες που μας δείχνουν στις διαφημίσεις για κρέμες αδυνατίσματος, στις μόδες των πρωϊνάδικων κλπ κλπ...  και τελικά διαπιστώνεις ότι όλα αυτά είναι πολύ ψεύτικα για να'ναι αληθινά. Γιατί οι περισσότερες μοντέλες είναι μικρούλες σε ηλικία και το 
φαγητό τους είναι περιορισμένο σε σημείο να καταλήγουν ανορεξικές και 
με σοβαρά προβλήματα υγείας -άσχετα αν δεν το λένε και γιατί αν είσαι χρόνιος παχύς (απ'τα γενοφάσκια σου δηλαδή) δεν πρόκειτε να'χεις τέτοιο σώμα στον αιώνα τον άπαντα! Να χάσεις βάρος θα το καταφέρεις, το κορμί όμως δεν πρόκειτε να το έχεις και θα πρέπει να δεχτείς και την χαλάρωση που μερικές φορές είναι και άσχημη στο μάτι! Χάστε βάρος επειδή 
το θέλετε και βάση των συνηθειών σας κι επειδή το θέλετε εσείς και μόνο!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons