Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2007

Αδυνάτισμα στο πι και φι!

Κοίταζα στην τηλεόραση τις διαφημίσεις. Οι περισσότερες ή για κινητή τηλεφωνία θα είναι ή για τις ιντερνετικές συνδέσεις ή για τα μαλλιά ή για το αδυνάτισμα. Ειδικά στο τελευταίο οι διαφημίσεις λειτουργούν καμιά φορά σαν φάρμακο για την πλύση εγκεφάλου. Σε ποτίζουν και χωρίς να το καταλάβεις βρίσκεσαι με ένα σωρό ματζούνια να γεμίζουν τα ντουλάπια της τουαλέτας που σμηλεύουν το σώμα και το κάνουν απίστευτα θεϊκό, όπως της μοντέλας που τα διαφημίζει ή στην εσχάτη βρίσκεσαι με μια πιστωτική κάρτα επιπλέον στο πορτοφόλι πληρώνοντας μηνιαίως τις υπερβολικές δόσεις για κάποιο πρόγραμμα αδυνατίσματος σε κέντρο αδυνατίσματος. Μεγάλος βραχνάς. Προσωπικά ποτέ μου δεν είχα καταλήξει στο να αγοράσω κάποια κρέμα αδυνατίσματος. Ποτέ δεν τις πίστεψα. Γιατί αν ήταν αληθινά όλα όσα λένε στις διαφημίσεις τότε δεν θα παιδευόμασταν με το να κάνουμε κράττει στο φαγητό μας και να χύνουμε τόνους ιδρώτα στα γυμναστήρια. Γιατί όσο κι αν θες να αποκτήσεις το θεϊκό κορμί της μοντέλας ή του μοντέλου με τους γραμμωμένους μύες, οι κρέμες βοηθάνε μόνο σε μια περίπτωση: στο να σε βάλει στην διαδικασία να κάνεις μασάζ στο σώμα σου και μάλιστα στα σημεία που πάσχουν. Διαφορετικά ποτέ δεν θα το κάναμε αυτό στον εαυτό μας. Εντάξει το πιο γελοίο είναι να σε βάζουν να τυλίγεσαι με την διαφανή μεμβράνη, αυτή καλέ που τυλίγουμε τα σάντουιτς, για να δημιουργήσεις εφίδρωση. Μα καλή μου εσύ που διαφημίζεις το προϊόν μήπως μας περνάς για ηλίθιους; Λογικό είναι μετά την εφίδρωση η μεζούρα να δείξει 1-2 πόντους πιο κάτω απ' ότι πριν. Που αν πιεις νεράκι αμέσως θα επανέλθουμε στην πρώτερη κατάσταση! Άσε που φαντάζομαι δεν θα είναι και η καλύτερη στιγμή να είσαι τυλιγμένη σαν λουκάνικο συσκευασίας! Οι δε φωτογραφίες που δείχνουν είναι επίσης γελοίες: η πρώτη αυτή που δείχνει το πριν δείχνει κάποιον ή κάποια να έχει φουσκωμένη την κοιλιά όσο μπορεί πιο χαλαρωμένη, η δε δεύτερη αυτή που δείχνει το μετά είναι για απίστευτα γέλια -να χτυπιέσαι στα πατώματα δηλαδή- γιατί δείχνει το θεαματικό αποτέλεσμα που έκανε η κρέμα ...ρουφώντας την κοιλιά με όση δύναμη έχει το παχουλό μοντέλο! Ρε σεις κι εγώ αν ρουφήξω την κοιλιά μου, έτσι γίνομαι. Ξέρει κανείς κάνα μυστικό να μείνει εκεί μόνιμα ως διά μαγείας; Και μη μου πείτε ότι ο μασαζοκορσές είναι ο ιδανικός. Αληθινά δεν θα άντεχα να φορέσω αυτόν τον ολόσωμο που διαφημίζουν και σε δείχνουν 10 κιλά λιγότερο αυτομάτως! Μια απορία έχω όμως: βγαίνεις να πας κάπου φορώντας τον μασαζοκορσέ τον ολόσωμο, άνθρωπος είσαι και θες να κατουρήσεις, πως θα το καταφέρεις αυτό; Και μη μου πείτε ότι έχει άνοιγμα από κάτω με κόπιτσες, γελιέστε! Μια φορά πήγα να πάρω έναν τέτοιο κορσέ λόγω του γάμου μου για να δείχνω μαζεμένη, αλλά δεν κατάφερα να τον βάλω στο δοκιμαστήριο και η δε πωλήτρια δεν ήταν σε διάθεση να με βοηθήσει. Γιατί για να σου βάλουν αυτό το πράγμα θες 5-6 ανθρώπους να σε πατάνε για κόντρα για να ανέβει ο κορσές! Τι στο διάολο τα βγάζουν αυτά αφού τελικά περισσότερο μας βασανίζουν παρά μας βοηθάνε; Για την ιστορία της περίπτωσής μου: κατέληξα να αγοράσω ένα απλό κορσεδάκι που τελικά δεν φόρεσα στον γάμο μου και παραμένει άθικτο στο συρτάρι μου! Το νυφικό μου ήταν ήδη βαρύ, αν φορούσα και τον κορσέ τότε ήταν που δεν θα μπορούσα να κουνηθώ καθόλου. Θα αισθανόμουν σαν είχα βαρίδια σε όλο το σώμα!
Και μετά από όλα αυτά, λες "δεν πάει άλλο, θα πάω διαιτολόγο"! Χα! Άλλη πονεμένη ιστορία κι αυτή. Οι 2 στους 10 είναι αυτοί που θα δείξουν πραγματικό ενδιαφέρον για την περίπτωσή σου και θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά. Όλοι οι υπόλοιποι σε βλέπουν κάτι σαν σε "καλώς ήλθε το δολλάριο"! Το βδομαδιάτικο να τους ρίχνεις και τι τους νοιάζει αν εσύ είχες απίστευτες πείνες με το νηστολόγιο-διαιτολόγιο που σου δίνουν την φορά! Σου λέει "να το τηρήσεις κάτα γράμμα". Το κάνεις. Κάνεις υπομονή και το τηρείς. Λες "εντάξει είναι η πρώτη βδομάδα και θα το παλέψω". Έρχεται η δεύτερη και δεν παλεύεται με τίποτε. Άσε δε που αποκόπτεσαι κι απ' τις παρέες σου και τις εξόδους, γιατί δεν θες να βλέπεις το τι σαβουριάζουν μπροστά σου και συ θα πρέπει να δείξεις εγκράτεια αν είναι να χάσεις έστω κι ένα κιλό. Και ξανά πείνα! Απογοητεύεσαι στο πέρασμα της δεύτερης βδομάδας. Ο διαιτολόγος επιμένει και σου ξαναδίνει το ίδιο πρόγραμμα που απλά αλλάζει τις μέρες στα μενού. Λες να το παλέψεις και πάλι... Και τελικά διαολοστέλνεις την στιγμή που έκανες το βήμα να πας εκεί και παραιτείσε. Δεν συνεχίζεις. "Τα πάχη μου τα κάλη μου" λες. Γιατί δεν λέει να πληρώνεις για να μην τρως τίποτε, αν ήταν έτσι το έκανες και στο σπίτι -κι ας φωνάζουν κι ωρίωνται στην τιβί να μην κάνεις τίποτε μόνη σου, αλλά με τις συμβουλές διαιτολόγου. Γιατί δεν έχει νόημα να πληρώνεις ένα σωρό ευρώ για μια φωτοτυπία διαιτολογίου -που η κόπια κοστίζει μερικά λεπτά του ευρώ- και ο διαιτολόγος να μην σου δίνει μερικά μικρά μυστικά ώστε να καταπολεμάς τις κρίσεις πείνας την στιγμή που είσαι σε πρόγραμμα, που γι' αυτό στην ουσία τον πληρώνεις. Και δυστυχώς η πλειοψηφία των διαιτολόγων αδιαφορούν ως προς την ιδιότητά τους, το παραδάκι να πέφτει και χέστηκαν κατά τα άλλα! Και δυστυχώς θα πρέπει να κάνεις μιαν μικρή περιοδεία ώστε να βρεις τον σωστό ειδικό που να σε βοηθήσει πραγματικά σε οτιδήποτε. Που η μικρή αυτή περιοδεία μεταφράζεται και σε ευρώ την επίσκεψη. Κάποτε είχα πάει σε ένα στούντιο καλλονής μπας και κάνω τίποτε. Η διαιτολόγος δεν ξέρω αν ήταν διαιτολόγος γιατί δεν είδα πουθενά κάποιο πτυχίο και μου έγραφε πρόγραμμα αδυνατίσματος αυτό που έκανε η ίδια για να χάσει τα περιττά της κιλά. Αστείο ε; Κι όμως! Υπήρχαν βράδινα μενού που έπρεπε να την βγάζω με φιδέ! Τελικά με ...αρρώστησε η κατάσταση και δεν ξαναπήγα στα προγραμματισμένα ραντεβού μας. Τηλεφώνησα και διέκοψα. Η υπεύθυνη με ρώτησε το γιατί και φυσικά της εξήγησα ότι εγώ δεν πληρώνω για να τρώω φιδέδες λες και είμαι άρρωστη. Πληρώνω να με βοηθήσει να χάσω τα κιλά μου βάση των συνηθειών μου και η διαιτολόγος της δεν είχε τον χρόνο να ασχοληθεί μιας και στα ραντεβού μας ερχόταν χατηρικώς. Τι να πει η υπέυθυνη; Άλλαλη έμεινε, αλλά για λόγους ευγενείας μου είπε ότι θα ήταν πάντα στην διάθεσή μου η ίδια αν αποφάσιζα να κάνω κούρα ομορφιάς.

Η τηλεόραση συνεχίζει να σε επηρεάζει και λες να δοκιμάσεις μια τελευταία λύση. Κάποιο κέντρο αδυνατίσματος! Εδώ το θεματάκι γίνεται πάρα πολύ αστείο, αλλά με αυτό θα ασχοληθώ σύντομα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons