Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2007

Τρίτη 2-10-07

ΠΡΩΙΝΟ:
Καφές ελληνικός με 1κ.γ. φρουκτόζη (12 θερμίδες)
1 μπάρα δημητριακών με σοκολάτα γάλακτος Dia (106 θερμίδες)

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ:
Ψάρι σκουμπρί 154γρ. (337 θερμίδες)
Κολοκυθάκια βραστά 398γρ. με 1κ.σ. λάδι (205 θερμίδες)
Ψωμί 32γρ. (77 θερμίδες)
Μήλο 316γρ. (144 θερμίδες)

ΑΠΟΓΕΥΜΑ:
Καφές ελληνικός με 1κ.γ. φρουκτόζη (12 θερμίδες)

ΒΡΑΔΥΝΟ:
Κολοκυθάκια βραστά με 1κ.σ. λάδι 238γρ. (177 θερμίδες)
2 τριγωνάκι τυρί light (50 θερμίδες)
Ψωμί 32γρ. (77 θερμίδες)


Σύνολο θερμίδων: 1197

2 σχόλια:

  1. Λοιπον Μαρσυ,

    Θαυμαζω απιστευτα αυτην την προσπαθεια που κανεις. Καθημερινα γραφεις οτι τρως.

    Και επειδη καταλαβαινω τι πονος ειναι να προσπαθεις να ελατωσεις κατι που ευχαριστιεσαι και ποσες φορες μπαινεις σε πειρασμο αποφασισα να σταθω στο πλαι σου.

    Εσυ φαι, εγω τσιγαρο. Θα σου γραφω συχνα πυκνα τι κανω για να το κοψω, αν καπνισα κοκ.

    Ενας μαζι δεν κανει τιποτε. Δυο μαζι κανουνε θεραπυ γκρουπ.

    Λοιπον: Τριτη

    1 πατς στο μπρατσο 21 μγ νικοτινη, και 4 τσιχλες των 4 μγ. Ουτε 1 τσιγαρο (3 μερα ακαπνος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα! Άλλη πονεμένη ιστορία! Πολύ παλιά κάπνιζα κι εγώ! Το έκοψα μαχαίρι. Ούτε τσιρότα, ούτε τσίχλες. Ξαφνικά. Έχουν περάσει 10 χρόνια που δεν το άγγιξα κι είμαι μια χαρά.
    Όσο για την προσπάθεια μου... είναι ο χρόνιος αγώνας μου! Ποτέ μου δεν υπήρξα αδύνατη και παλεύω να το καταφέρω. Η καταγραφή αυτών που τρώω με βοηθάει πολύ να μην ξεπρνάω τα όρια. Αν και βαρετό, είναι ότι καλύτερο έχω κάνει!
    Και ναι καλή η ιδέα ζάβαλε. Το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δυο το πρόσωπο!
    Θα περιμένω τα νέα της προόδου σου! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!