Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Προσθήκη σελίδων

Όπως ήδη φαίνεται στο μπλογκ, προστέθηκαν κάποιες σελίδες! Οι σελίδες αυτές μπήκαν για τις φίλες (και φίλους) που γενικά ψάχνουν να βρουν κάτι στα ελληνικά όσον αφορά την διατροφή φλέξιποιντς των γουέιτ γουότσερς. 
Θα μου πεις τώρα "μα εσύ δεν κλαιγόσουν που αντέγραφαν από σένα κι ήταν ένας απ'τους λόγους που έκλεισες το μπλογκ πέρσι το καλοκαίρι;". Ναι εγώ ήμουν, αλλά φρόντισα κι έψαξα κι ενημερώθηκα πως μπορώ να προστατέψω κάπως τα θέματα μου. Φυσικά επειδή απενεργοποίησα την δυνατότητα της αντιγραφής αυτό δεν σημαίνει πως κάποιος αν θέλει δεν μπορεί να το κάνει. Πανεύκολα μάλιστα, αλλά δεν σας το λέω! :P 
Απ'την άλλη φρόντισα να περάσω κώδικα ώστε να ενημερώνομαι για το ποιά-ποιός είναι ο επίδοξος αντιγραφέας και τι θέματα πήγε να πάρει. Άρα λοιπόν αν ο ένας τρόπος δεν κάνει, κάνει κάποιος άλλος και έχω μια υποτυπώδη προστασία! 
Οι σελίδες που προστέθηκαν  έχουν δύο "κομπιουτεράκια". Στη σελίδα "Βρίσκω τους φλεξιπόντους μου" είναι το γνωστό ερωτηματολόγιο που κάνουμε για βρούμε πόσους πόντους την ημέρα δικαιούμαστε να "φάμε". Στην σελίδα "Υπολογιστής τροφίμων" είναι το κανονικό κομπιουτεράκι του προγράμματος διατροφής που οι πόντοι μιας τροφής βγαίνουν με τον υπολογισμό θερμίδων, λιπαρών και φυτικών ινών κι όχι με τον υπολογισμό θερμίδων και κορεσμένων λιπαρών, όπως ήταν με το πόϊντ σύστεμ (οι παλιές και φαν του γουέιτ γουότσερς γνωρίζουν). Και τέλος στην σελίδα "Οι φλέξιπόντοι μου" προστέθηκε πίνακας με τη λίστα πόντων, σε φαγητά και ροφήματα που χρησιμοποιώ εγώ. Δεν θα απαντήσω σε ερώτηση "γιατί μόνο ότι χρησιμοποιείς εσύ;". Είναι επιλογή μου! ;)



post signature

2 σχόλια:

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!