Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Πρώτος μικρός στόχος

Εγώ και η αποτυχία ως γνωστόν κάνουμε τακτικά παρέα, είπα να την ξεγελάσω αυτή την φορά κάνοντας μικρά βήματα ώστε ο στόχος μου για να χάσω κανά κιλό να είναι εφικτός. Το 10% απ'το αρχικό βάρος μου αν χαθεί, θα είναι μια πολύ καλή αφορμή ώστε να πάω στον αμέσως επόμενο στόχο. Αυτές τις μέρες νιώθω αισιόδοξη. Δεν αφήνω όμως να κάνω μακροπρόθεσμα σχέδια, γιατί τελικά αποτυχάνουν και ταρακουνιέται απ'τα γέλια το σύμπαν! =))
Βλέπεις για μένα το σύμπαν δεν συνωμοτεί που να χτυπάω τον κώλο μου κάτω! Για την ώρα, 13 κιλά να χαθούν θα είμαι υπερευχαριστημένη. Έβαλα μπροστά το φλέξι από χθες κι ελπίζω όλα να πάνε καλά... Καλή μου επιτυχία! :D


post signature

4 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία Μάρσι μου! Δεν γελάει κανείς κι αν αντιλαμβάνεσαι κάποιον να γελά με την προσπάθεια που κάνεις απλά να τον βγάλεις εντελώς από τη ζωή σου. Εγώ έβαλα στόχο τα 6 κιλά μείον μέχρι την Καθαρά Δευτέρα και σταμάτησα το κάπνισμα εδώ και 4 μέρες! Πάμε παρακάτω με προσήλωση και πείσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιο σημαντικό βήμα που έκανες Τζωρτζίνα είναι να διακόψεις το κάπνισμα. Μεγάλη απόφαση και θέλω να πιστεύω ότι θα είναι και εύκολη η πράξη! Καλή επιτυχία να έχεις και συ... που θα πάει κάποτε θα αποβάλουμε τις κακές συνήθεις! :D

      Διαγραφή
  2. Καλή επιτυχία Μάρσι και καλή επιτυχία και σε σένα Τζορτζίνα για το κόψιμο του καπνίσματος. Μακάρι να σας έδειχνα από πειράματά μου με δύο μεθοδολογίες από το εξωτερικό που μου έστειλαν, τι "σκατά" έχουν τα τσιγάρα. Εδώ αύξησαν την ποσότητα νικοτίνης για να εθίσουν περισσότερο τους καπνιστές γιατί είδαν μείωση κερδών στην Ελλάδα. Καταλάβατε τι έγινε? Μειώθηκε η αγορά τσιγάρων στην Ελλάδα και την πληρώνει όλος ο πλανήτης με εθισμούς. Μάρσι, μακάρι να σου έδινα λίγο από τον μεταβολισμό μου. Οι καύσεις μου φτάνουν μέχρι και 1,1 κιλά μείον, κάθε μέρα. Όντως τα παράτησα και εγώ όσο ήσουν εκτός δικτύου αλλά μόλις μπήκες, μου θύμησες τι είναι η ζωή χωρίς λύπος! Συγνώμη για το μεγάλο post! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοιο μεταβολισμό έχει κι ο άντρας μου! Όσο καθόταν -ως άνεργος- είχε βάλει περίπου 10 κιλά που δεν του φαίνονταν με τίποτε. Τώρα μου λέει πως έχασε 5! Έλεος δηλαδή... Εγώ να παιδεύομαι για 1 κιλό την βδομάδα και σεις να χάνετε με την μέρα!!!!
      Όσον αφορά το τσιγάρο... μιας και ο άντρας μου είναι καπνιστής και μάλιστα στριφτού. Διαπίστωσε πως μείωσαν τα γραμμάρια σε κάθε φακελάκι καπνού αλλά διατήρησαν την τιμή στα ίδια επίπεδα. Κοροιδία σκέτη. Γίναμε παράνομοι τελικά. Προμηθεύεται καπνό από φίλο και έχει να περνάει για μήνες. Και πέρα από αυτό ο καπνός που προμηθεύεται ο άντρας μου είναι αυτούσιος. Την διαφορά την έχω καταλάβει στον ύπνο που κάνει. Με τον νόμιμο καπνό ο ύπνος του ήταν ανήσυχος από θέμα αναπνοής: πότε ροχάλιζε και πότε έκανε άπνοιες. Με τον παράνομο καπνό κάνει πολύ ήρεμο ύπνο. Μεγάλη η διαφορά. Βέβαια δεν παύει να είναι καπνός που πηγαίνει στα πνευμόνια και τα μαύριζει. Ευτυχώς λόγω δουλειάς στις 8 ώρες ζήτημα είναι να κάνει 1,5 στριφτό και λιανό μάλιστα!

      Εγώ Κωνσταντίνε έκανα μεγαλύτερο ποστ, νομίζω!!! :P

      Διαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!