Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Εγώ και το ΠΕΔΥ!

Είμαι απίστευτα αγανακτισμένη με τα νέα δεδομένα του "μπουμπούκου" του παρανοϊκού που νομίζει πως είναι υπουργός υγείας και κάνει έργο!
Να πως έχουν τα πράγματα. Όλοι οι "δικοί" και δικοί μου άνθρωποι γνωρίζουν ότι είμαι σε φάση εμμηνόπαυσης. Εδώ και 3,5 χρόνια ταλαιπωρούμαι με γιατρούς οι οποίοι (όχι όλοι βέβαια) θέλουν να με ταλαιπωρούν. Αποφάσισα λοιπόν να δώσω ένα τέλος στην ταλαιπωρία και να έχω σχέση με γιατρούς μόνο σε ώρα ανάγκης. Θα μου πεις πως μια γυναίκα όταν περνά τα 40 οφείλει για καλό της υγείας της να είναι τακτική σε ιατρικά τσεκ-απ ώστε να ξέρει που βρίσκεται. Συμφωνώ! Όμως όταν οι γιατροί σου λένε ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του (εκτός ορισμένων εξαιρέσεων) αγανακτείς και συμβιβάζεσαι με το γεγονός πως αν δεν έχεις φράγκα δεν έχεις και υγεία! Γιατί ναι μεν η ιατρική θεωρείτε λειτούργημα, δεν υπάρχει δε γιατρός που να λειτουργεί για το γενικό καλό. Αυτό το "κάνε καλό για να δεις καλό" δεν ισχύει πια και με υπογραφή "μπουμπούκου" (του οποίου η γυναίκα θα γεννήσει στην καλύτερη κλινική και με τα έξοδα απ'τις δικές μας κρατήσεις)!

Και συνεχίζω στο θέμα μου: η εμμηνόπαυση σε μένα μου δημιουργεί ένα γενικό πατατράκ στις ορμόνες μου και με βρίσκω με φυτρωμένο ένα ινομύωμα  που δεν ξέρω πιά σε τι μέγεθος είναι (όταν είχα κάνει υπέρηχο ήταν σε μέγεθος ρεβιθιού). Ήθελα να κλείσω ραντεβού -έστω στο νοσοκομείο- μήπως και κάποιος γυναικολόγος είχε το φιλότιμο να μου κάνει έναν ενδοκολπικό υπέρηχο αλλά το σώμα μου δεν με άφηνε. Είχα ισχνές αιμοραγίες που θεωρούσα πως ήταν περίοδος. Κι όταν σημειώνω την λέξη "ισχνές" εννοώ πως η αιμοραγία ίσα που λέρωνε ένα μικρό σερβιετάκι. Κι αυτό έπαιρνε μέρες. 
Και να που ο οργανισμός μου έκανε το μεγάλο μπαμ! Έχω 10 μέρες τώρα που ενώ στην αρχή θεωρούσα πως ήταν πια κανονική περίοδος με κανονική ροή αίματος και πάνω που θεωρούσα πως τελείωνα ξαφνικά δεν έχει σταματημό. Οι σερβιέτες που φοράω είναι τόσο μεγάλες όσο της ακράτειας! Και φυσικά βαρέσαν καμπανάκια! Δεν χρειάζεται να με πάρετε κι απ'τα μούτρα, γιατί εδώ μιλάμε πως στο σπίτι μου είμαστε με την ανεργία πάνω απ'το κεφάλι μας σαν δαμόκλεισο σπάθη. Πέρσι δούλεψα 5μηνο και ίσα που φυτοζωούσαμε και φέτος δουλεύει για 3.5 μήνες ο άντρας μου και πάλι θα μπούμε στην φάση της φυτοζωίας με τους γονείς μου να συνδράμουν στο να είναι πάντα γεμάτα τα ντουλάπια και το ψυγείο με τα απαραίτητα. Θα μου πεις: όπου φτωχός και η μοίρα του!
Και συνεχίζω: 
Όπως μου έχει πει η μάνα μου την δεύτερη της εγχείριση (η πρώτη ήταν για σκωλικοειδήτιδα σε νεαρή ηλικία) έγινε λόγω ινομυώματος που της δημιουργούσε ακατάσχετη αιμοραγία. Και φυσικά ξαναέκανε εγχείριση για τον ίδιο λόγο (3η στον αριθμό) και τέλος η 4η επέμβαση έγινε για ολική αφαίρεση (υστερεκτομή) στο γεννητικό της σύστημα λόγω πολλών ινομυωμάτων. Αυτή την τελευταία την θυμάμαι γιατί περιμέναμε με τον πατέρα μου έξω απ'το χειρουργείο και μετά από 5 ώρες βγήκε ο γυναικολόγος και μας είπε πως τα "σωθικά" της είχαν γίνει μπετόν αρμέ κι ότι από θαύμα έζησε! Μάλιστα ο γυναικολόγος πριν δώσει εντολή για χειρουγείο της έβγαλε εισητήριο για επείγουσα εισαγωγή, όταν είχε πάει η μάνα μου για ένα τσεκ-απ! Η εικόνα της διασωληνωμένης μάνας μου ακόμη είναι στο μυαλό μου. Παντού παροχετεύσεις!
Έτσι λοιπόν αποφάσισα πως έπρεπε να κλείσω ένα ραντεβού στο ΙΚΑ με γυναικολόγο για να δούμε τι συμβαίνει. Ναι, είναι ανέκδοτο! Γιατί οι υπηρεσίες του ΠΕΔΥ (μετονομασία του ΕΟΠΠΥ) είναι ανύπαρκτες και η τηλεφωνήτρια ήθελε να με παραπέμψει σε συμβεβλημένους γιατρούς. Λες κι εγώ δεν το ξέρω να πάω σε έναν οποιοδήποτε γυναικολόγο έξω να πληρώσω τα μαλλιά της κεφαλής μου σε ραντεβού και να ξεπουληθώ γενικά για εξετάσεις κλπ κλπ. Έτσι ξέρω! Σκοπός είναι αφού όσα χρόνια έχω εργαστεί και μου έκαναν κρατήσεις απ'τους μισθούς μου, το ΙΚΑ να μου παράσχει τις υπηρεσίες που έχω προπληρώσει για την υγεία μου. Διαφορετικά αφού δεν λένε να μου κάνουν την χάρη, τουλάχιστον ας μου επιστρέψουν έντοκες τις κρατήσεις για να κινηθώ με εξωτερικούς γιατρούς.Χα! Αν είναι μια φορά παράφρων ο Άδωνης εγώ θα γίνω 10! :-L
Τέλος πάντων. Τηλεφώνησα για ραντεβού στο νοσοκομείο και το πιο κοντινό είναι στις... 24 Απριλίου! Μέχρι τότε εγώ θα πλουτίσω όλες τις εταιρίες που βγάζουν σερβιέτες!!! 
Όπως και να'χει όμως μου δίνω ένα περιθώριο μέχρι την Τετάρτη. Αν η αιμοραγία συνεχίσει στην ίδια ένταση την Τετάρτη το πρωί θα πάω στα έκτακτα ιατρεία του νοσοκομείου να δούμε τι μπορεί να γίνει.
Γενικά αισθάνομαι καλά. Μόνο 2 βράδια είχα κάτι μικροενοχλήσεις χαμηλά στην κοιλιά και πήρα πονστάν κι έγιανα! Τρώω πολλά πορτοκάλια όμως ώστε να κρατάω την ανάλογη ισορροπία στον οργανισμό μου σε βιταμίνες!

Άσχετο:  Αν δείτε κλειστό το blog θα είναι επειδή θα κάνω αλλαγές! Ο τίτλος "Θέλω να αδυνατίσω" δεν μου ταιριάζει πλέον. :(


post signature

2 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω τι συμβαίνει όταν υπάρχουν και άλλα πράγματα αλλά δεν είναι λίγες οι φορές που ξέρω ότι μετά απο πολύ καιρό σπάσιμου νεύρων που μια εμφανίζεται, μια χάνεται και μια έρχεται για λίγο η περίοδος κάνει ένα μπαμ μεγάλο με πολύ αίμα και είναι και το τελευταίο που λαμβάνεις. Σαν να βάζει μια τελεία :) Σίγουρα δεν πρέπει να μείνεις στο περίμενε και σίγουρα αφού υπάρχει και ιστορικό πρέπει να το δεις επίσημα. Απλά στο λεω για να ξέρεις οτι παίζει και αυτό και να είσαι λίγο πιο ήρεμη μέχρι να δεις τον γιατρό. Σίγουρα όμως ΜΗΝ το αμελήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τηλεπαθητικά έδωσα απάντηση στην σημερινή ανάρτηση! :P

      Διαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!