Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Εξετάσεις και γενικώς!

Χθες το πρωί πήγα πήρα τα αποτελέσματα των εξετάσεων. Μόνο στο νοσοκομείο δεν πήγα, γιατί την ώρα που εγώ είχα στα χέρια μου τα αποτελέσματα, σίγουρα οι θύρες των κλινικών ήταν κλειστές λόγω των ιατρικών επισκέψεων στους θαλάμους.
Απ' την άλλη δεν ήθελα να περιμένω πότε θα άνοιγαν. Σε 15 μέρες θα πάω που έχω το τακτικό μου ραντεβού.
Τι είδα εγώ: το ζάχαρο μου είναι μια χαρά, φυσιολογικότατο. Η χοληστερίνη με την χοληστερόλη όμως χορεύουν ταγκό, ταγκό ερωτικό, το ταγκό της Αθήνας... εκτός ορίων!!! Το ουρικό οξύ λίγο έξω απ' το όριο κι αυτό. Οι ορμόνες φυσιολογικότατες. Όμως ο αιματοκρίτης μου είναι σταθερά χαμηλός και γενικά σε ότι έχει να κάνει με την αιμοσφαιρίνη, τα αιμοπετάλια κλπ. είναι κομματάκι χαμηλά. Και κάποιες άλλες τιμές είναι φυσιολογικές, τις οποίες δεν τις πολυπιάνω (αφορούν τιμές για εγκυμοσύνη και εμμηνόπαυση) και θα μου τις εξηγήσει η γιατρός στο ραντεβού μας. 
Η αλήθεια είναι ότι περίμενα να δω πολλά κόκκινα αλλά σε γενικές γραμμές, λέω πάλι καλά. Η γιατρός να δω τι θα μου πει όμως όταν τις δείξω τα αποτελέσματα. Σίγουρα θα μου λύσει αρκετές απορίες για το τι συμβαίνει στο σώμα μου και στον οργανισμό μου γενικά.

Αυτά. Σήμερα, είμαι στο πόδι γενικώς. Ξύπνησα κάπως αργά, γιατί τα ξημερώματα πετάχτηκα απ' το κρεββάτι με αλλεργικό βήχα και προσπαθούσα να συνέλθω, οπότε σηκώθηκα στις 9:30. Τον καφέ μου τον ήπια στα όρθια, γιατί είχα να καθαρίσω κουκιά, να τα μαγειρέψω, να βάλω πλυντήρια, να απλώσω ρούχα και να προετοιμάσω για το απόγευμα την φαγώσιμη ετοιμασία για αύριο, μιας και θα εκδράμουμε με  παρέα να πιάσουμε τον Μάη! 
Οπότε αργότερα έχω να ετοιμάσω μια τυρόπιτα και μπιφτεκάκια με πατάτες στο φούρνο. Το επιδόρπιο θα είναι ο σοκολατένιος κορμός -που είχα φτιάξει για την "κουμπαριάτικη" επίσκεψη- τον οποίο έκοψα σε μερίδες και τύλιξα την καθεμιά σε αλουμινόχαρτο ώστε αύριο να μην πασαλειφτούμε όλοι μας με σοκολάτα! 
Εύχομαι ο καιρός αύριο να είναι όμορφος και ζεστός, γιατί το πρόγραμμα μας λέει να πάμε θάλασσα!

Αυτά για την ώρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons