Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Ραντεβού με γυναικολόγο σε νοσοκομείο... χμμμμμ...

Ξυπνάω το πρωί, κάνω το μπάνιο μου, πίνω τον καφέ μου χαλαρά περιμένοντας να έρθει η ώρα που θα πήγαινα στο νοσοκομείο για το ραντεβού μου στη γυναικολόγο. 
Φτάνει η ώρα. Βγάζω εισητήριο αμέσως. Το γυναικολογικό για άλλη μια φορά ήταν κλειστό οπότε ανεβαίνω στην μαιευτική κλινική. Με βλέπει η γιατρός. Με ρωτάει τι ήθελα, όχι πως θα με θυμόταν... Της εξηγώ και τις δίνω να δει τις εξετάσεις: "βλέπω πως είσαι σε εμμηνόπαυση". Εκείνη την στιγμή αναρωτήθηκα αν όλοι οι γυναικολόγοι ξέρουν να δώσουν μια σαφή απάντηση. Κι εγώ η ίδια τελικά δεν ξέρω τι έχω: κλιμακτήριο ή εμμηνόπαυση; Η ίδια άλλωστε στο προηγούμενο ραντεβού, μου έκανε τον διαχωρισμό κι επέμεινε πως ήμουν σε κλιμακτήριο κι όχι σε εμμηνόπαυση!
Μου ζήτησε να της υπενθυμίσω γιατί την είχα επισκεφθεί την περασμένη φορά. Και θυμήθηκε πως μου είχε πει πως θα μου έδινε χάπια για την περίοδο αφού είχα παχύ ενδομήτριο ή θα κάναμε απόξεση. "Αλλά σου είπα να κάνεις τις εξετάσεις όταν θα είσαι σε περίοδο". Εκεί αρχίζω πλέον να αμφιβάλω για την ειδικευόμενη γιατρό η οποία μου είχε κάνει καλή εντύπωση την πρώτη φορά. Δεν της είπα πως δεν μου το διευκρίνισε αυτό, αλλά:  "Πότε δηλαδή; Μετά από 1 χρόνο; Την περίοδο μου πλέον την βλέπω μια φορά τον χρόνο κι αυτή την φορά φέτος είχε μεγαλύτερη διάρκεια κοντά 15 μέρες". Εκεί προσπάθησε κάπως να τα μπαλώσει... "και πως θα ξέρω εγώ αν δεν έχω σαφή εικόνα... και περίμενε λίγο να κάνουμε υπέρηχο... μπλα μπλα μπλα...".
Εκεί είναι που αρχίζεις να σκέφτεσαι πως, όταν είναι να πηγαίνεις σε ραντεβού με γυναικολόγο να καταργήσεις το βρακί!
Βγαίνει μια ξανθιά γιατρός, ούτε κονκάρδα είχε στην ποδιά της για να δω το όνομά της και τι σκατά ακριβώς ήταν... της εξηγεί η Κατερίνα και με βάζουν για υπέρηχο.
Λέω το ιστορικό μου άλλη μια φορά στην ξανθιά που τα ελληνικά τα μιλούσε άλα ρώσα-βουλγάρα και μάλλον για ρωσίδα-βουλγάρα μου έκανε αφού και τα χαρακτηριστικά του προσώπου της έφερναν για βόρεια!
Το ινομύωμα βάσει των λεγομένων της -από τον τελευταίο υπέρηχο- κάθε άλλο παρά σα ρεβύθι είναι σε μέγεθος! Όμως... "θα είναι καλύτερα να κάνετε έναν υπέρηχο έξω γιατί το μηχάνημα αυτό τα δείχνει λίγο θολά"... Πόσα θέλουν να με τρελάνουν τη γυναίκα; Αφού το μηχάνημα δεν είναι αξιόπιστο εμένα γιατί με βάζεις να σου ανοίξω τα πόδια και κυριοτέρως γιατί δεν ρωτάς αρχικά αν οικονομικά αντέχω να πληρώνω εξετάσεις "έξω"; Πείτε απ' την αρχή ότι το μηχάνημά σας δεν είναι καλό και πείτε το και σε όλες τις γυναίκες που έρχονται για εξετάσεις να μην ταλαιπωρούνται. Ή πείτε μας πως αφού έχουμε ΙΚΑ να πάμε να πνιγούμε!
Τέλος πάντων... μου ζητάει να κατέβω απ' το κρεββάτι εξέτασης και να ανέβω στην καρέκλα... Βγάζει το μαρκούτσι για να κάνει μακροσκοπικό έλεγχο. Όταν το βλέπω, παραλίγο να με πιάσει υστερία. Της εξήγησα πως δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει αυτή η εξέταση γιατί πονάω και ότι ούρλιαξα την περασμένη φορά. Το θυμήθηκε η Κατερίνα και με επιβεβαίωσε.
Με καθησύχασε όμως η ξανθιά και μου ζήτησε να χαλαρώσω και να ακούσω τις οδηγίες της γιατί η εξέταση έπρεπε να γίνει. Όντως με χαλαρό σώμα και με βήχα έκανε την "εισαγωγή". Έκανε την εξέταση δεν βρήκε κάτι. Αλλά... μου ζήτησε να κάνω καλλιέργεια: ούρων, κολπικού και τραχηλικού υγρού κι ένα τεστ πρεπ το οποίο λέει θα πληρώσω απ' την τσέπη μου και το οποίο δείχνει πολύ καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με το απλό τεστ παπ. Το κόστος 40 ευρώ. Βάλε κι άλλα 7 οι άλλες εξετάσεις πάμε στο 50ευρο (ίσως και παραπάνω εγώ το κόβω)!
Κι εδώ είναι που με βγάζουν απ' τα ρούχα μου. Αν είναι να κάνω έναν ΓΕΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ γράψε τις εξετάσεις να τις κάνω μαζεμένες. Μη με ταλαιπωρείς έτσι. Κι αν δεν είσαι και σίγουρη για το τι ακριβώς βλέπεις πες μου ότι καλύτερα θα είναι να τρέχω στις Αθήνες αν θέλω να βρω την υγειά μου, γιατί απ' το νοσοκομείο της πόλης μου δεν το βλέπω. Θα με αρρωστήσουν μ' αρέσει δεν μ' αρέσει. 

Τελικά δεν ξέρω τι μου γίνεται!

Απόφαση: πάω στο επόμενο ραντεβού τη Δευτέρα για την παχυσαρκία. Κι αν όλα πάνε καλά, ίσως να τρέξω και τα γυναικολογικά μου στον Ευαγγελισμό ώστε να γίνουν τα πάντα όταν νοσηλευτώ στην περίπτωση του χειρουργείου, γιατί στη Χαλκίδα προκοπή δεν βλέπω... για να μη πω πως τους έχω ικανούς να μου πουν στο τέλος πως θα δω τα ραδίκια ανάποδα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons