Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Γεμάτη εβδομάδα

Από σήμερα μπήκα στον χορό των εξετάσεων. Την Παρασκευή μπορεί να πήρα απογοήτευση που το ΠΕΔΥ είναι απλά ένα μπάχαλο, αλλά όταν τελικά τα κάνεις με γονεϊκή "επιδότηση ΕΣΠΑ" (!), όλα αρχίζουν να τρέχουν ρολόι.

Πρωί πρωί σήμερα πήγαμε στον παθολόγο-πνευμονολόγο της μάνας μου, μαζί με την μάνα μου. Με ακροάστηκε, μου πήρε πίεση, με ζύγισε, μου πήρε το ύψος, μου έκανε σπιρομέτρηση και μου έδωσε την γνωμάτευσή του. Μου έγραψε και τις αιματολογικές εξετάσεις που εκκρεμούσαν, την ακτινογραφία θώρακος, την γενική ούρων και την μελέτη ύπνου. Η θώρακος βγήκε αμέσως στο ΙΚΑ (ευτυχώς που δεν πήγα στο νοσοκομείο γιατί είχε πολυκοσμία στο ακτινολογικό και θα τελείωνα το απόγευμα). Μας είπε πως η μελέτη ύπνου γίνεται και στο νοσοκομείο μας και ήμουν όλο χαρά που δεν θα ταξίδευα στην Αθήνα για να την κάνω (αμ, δε!). Η θώρακος που την είδε ο πνευμονολόγος ήταν καθαρή.

Πήγαμε στο νοσοκομείο με όλα τα παραπεμπτικά, έκλεισα το ραντεβού με τον πνευμονολόγο που είναι υπεύθυνος του ιατρείου μελέτης ύπνου και με δέχτηκε αμέσως. Μου εξήγησε πως υπήρχε κάποια εξειδικευμένη νοσηλεύτρια που έκανε την ολονύχτια παρακολούθηση, αλλά της άλλαξαν τμήμα και δεν έχει καλυφθεί η θέση της στο ιατρείο αυτό με κάποιο άλλο άτομο. Όμως αν πληρώναμε 50 ευρώ η συγκεκριμένη νοσηλεύτρια θα βρισκόταν στο τμήμα ώστε να κάνει την μελέτη και να πάρω εγώ την γνωμάτευση. Κι αν προσθέσω τα 22 ευρώ της συμμετοχής που μου αναλογούν για την μελέτη πάμε αυτομάτως στα 70 ευρώ. Μου είπε πως μπορούσε να μου κάνει έναν απλό έλεγχο για μερικές ώρες και να μου δώσει γνωμάτευση. Αρνήθηκα να κάνω έναν έλεγχο που δεν πληρεί τις ανάγκες μιας μελέτης ύπνου και φυσικά να πληρώσω το ποσό που μου είπε κι έτσι ο γιατρός μου έδωσε τηλέφωνα ώστε να κλείσω ραντεβού στο νοσοκομείο Σωτηρία για να κάνω εκεί την μελέτη ύπνου. 
Ρωτήσαμε επιπλέον αν στο νοσοκομείο γίνονταν κάποιοι υπέρηχοι (ήπατος, νεφρών κλπ) και μια εξέταση τρίπλεξ. Οι υπέρηχοι γίνονταν αλλά όχι το τρίπλεξ και για να μην επιβαρυνθώ το κόστος της χρειάζεται παραπεμπτικό από επιμελητή παθολόγο του νοσοκομείου ώστε να πληρώσω μόνο το ποσοστό συμμετοχής. Ανέβηκα στην παθολογική κλινική, γιατί δεν ήθελα να μιλήσω με ειδικευόμενο ή να έχει την σφραγίδα η εξέταση από ειδικευόμενο. Εκεί στο τμήμα των νοσηλευτριών που έκανα ερώτηση αν υπάρχει κάποιος να με εξυπηρετήσει με παρέπεμψαν στα εξωτερικά τακτικά.

Μας πήρε μεσημέρι τελικά να πηγαίνουμε από ιατρείο σε ιατρείο μήπως και έκανα σήμερα κάποιες επιπλέον εξετάσεις, αλλά ένιωσα κουρασμένη και έπρεπε κάπως να ξεκουράσω και το πόδι μου, γιατί όλες αυτές τις μέρες που είμαι στο περπατητό το γόνατο διαμαρτύρεται.

Οπότε φτάνοντας σπίτι, έκλεισα τα ραντεβού κι έτσι: 


  • αύριο πάω για την γενική ούρων και τις λοιπές αιματολογικές εξετάσεις
  • την Πέμπτη πάω στον παθολόγο να μου γράψει το τρίπλεξ, 
  • την Παρασκευή κατεβαίνω στον Ευαγγελισμό για την μελέτη ύπνου (σιγά μην τρέχω στο Σωτηρία γιατί όπως μου το περιέγραψε η μάνα μου τα τμήματα είναι σε διαφορετικά κτίρια, όπως στο Ασκληπιείο της Βούλας)
  • 2 Ιουνίου (διπλό ραντεβού) είμαι για τους υπερήχους κι αμέσως μετά για το γυναικολογικό μιας και χρειάζεται γνωμάτευση κι από εκεί.


Τελικά, όσο και να θέλεις να μην πληρώσεις φράγκο για το σύνολο των εξετάσεων, δυστυχώς το σύστημα είναι τέτοιο που θα πληρώνεις και τα 5ευρα στα εισιτήρια για τα τακτικά ιατρικά ραντεβού, αλλά και τα ποσοστά συμμετοχής για τις εξετάσεις. Αυτά που λέει που η διαφήμιση για τα τηλεφωνικά ραντεβού στο ΠΕΔΥ για εξετάσεις, είναι κουραφέξαλα... γιατί δεν γράφουν όπως σημείωσα στην άλλη ανάρτηση εξετάσεις.
Σήμερα δηλαδή, η επίσκεψη στον ιδιωτικό πνευμονολόγο και η επίσκεψη στον πνευμονολόγο του νοσοκομείου κόστισαν 40 ευρώ.

Θα σημειώνω σε μπλοκάκι τι πληρώνω την φορά, ώστε κάποια στιγμή όταν τελειώσω, να βγάλω το κόστος σε σύνολο. Εύχομαι μόνο να μην χρειαστεί να πληρώσω συμμετοχή και για την επέμβαση με αυτές τις αλλαγές του συστήματος.




1 σχόλιο:

  1. Οχι που γινόταν κάτι ευκολα έτσι όπως τα κατάντησαν!!! :(

    Κουράγιο όμως. Το σημαντικό είναι ότι το έχεις πάρει απόφαση οπότε όσο και να κουράζεσαι εσύ να έχεις στο μυαλό σου τον στόχο σου!!! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!