Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Από ...ραντεview σε ραντεview!!!

Καλημερίζω και φυσικά δεν θα μπορούσα να βάλω άλλον πιο κατάλληλο τίτλο για τα ραντεβού μου.
Κατ' αρχήν στη Χαλκίδα επικρατεί μια μαυρίλα μια συννεφιά έπιασε κι ένα ψιλόβροχο, κρυώνω κιόλας και φόρεσα ζακετούλα! Ιούνης δροσερός μας βρήκε!  
Πίνω τον καφέ μου στο μπαλκόνι μετά του συζύγου κι αφού κουτσομπολέψαμε γενικώς κι αορίστως ο καθένας τράβηξε για τις δικές του αγγαρείες. Βασικά είχα σκοπό να καθαρίσω τον σταύλο που το λέω σπίτι, αλλά βαρέθηκα. Μια μέρα μες την σκόνη δεν χάθηκε ο κόσμος, ας ξεκουράσω λίγο το γόνατο κι αύριο μέρα είναι. 
Πήρα το βιβλιάριο, βάζω και τα πρεσβυωπικά γυαλιά μου και στρώνομαι στο τηλέφωνο να κλείσω ραντεβού. Πρώτη προσπάθεια στο ΙΚΑ. Ο γυναικολόγος μέχρι τέλος Ιουλίου είναι ρεζερβέ. Οπότε βρίσκω μια ευκαιρία και ρωτάω την τηλεφωνήτρια αν οι γιατροί του ΙΚΑ γράφουν εξετάσεις: "Βεβαίως και γράφουν" μου απαντάει η κοπέλα. Της εξήγησα πως πήγα σε παθολόγο και μου αρνήθηκε να μου γράψει κάποιες εξετάσεις που ήθελα. "Κακώς δεν σας τις έγραψε" έλαβα την απάντηση. Τι συμπέρασμα βγαίνει; Πως μάλλον ξαναρχίσαμε τα ίδια και κάποιοι γιατροί στο ΙΚΑ "ψαρεύουν" πελατεία-κορόϊδα για τα ιδιωτικά τους ιατρεία. Δηλαδή απ' τον ΕΟΠΥΥ στο ΠΕΔΥ... "άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς"! Τέλος πάντων... Ήθελα να κλείσω και για ορθοπεδικό  και δεν υπήρχε ιατρείο και πήγε να μου δώσει συμβεβλημένους. Αρνήθηκα γιατί αμέσως σκέφτηκα πως ή θα περάσω απ' το κέντρο Υγείας στο Μαντούδι (ανεβαίνοντας για το χωριό) να βγάλω ακτινογραφία στο πόδι και να μου γράψουν θεραπεία πράγμα που θα γίνει στο τσακ-μπαμ ή θα πάω στο νοσοκομείο αν δεν πάμε στο χωριό να πλύνουμε τα κιλίμια μας,
Τηλεφωνώ στο 1535 στην συνέχεια: Παρασκευή θα πάω στο νοσοκομείο πρωί-πρωί για να δώσω ούρα για καλλιέργεια. 20 Ιουνίου κατεβαίνω Αθήνα στο Αλεξάνδρα να κάνω ενδοκολπικό υπέρηχο -για να τελειώνω και με την γυναικολογική εξέταση- και το βράδυ πάω για ύπνο στο Ευγενίδειο (άλλαξα την ημερομηνία, ευτυχώς που δέχτηκαν).

Νιώθω πως όλες αυτές τις μέρες που τρέχω στο νοσοκομείο και στην Αθήνα για εξετάσεις, πως έχω γίνει κόσκινο. Το θέμα είναι να προλάβω να φτάσω στην πηγή. Και τελικά ενώ κάποιοι πριν εγχειριστούν τελείωσαν με τις εξετάσεις τους σε μια εβδομάδα κάποιοι άλλοι τελειώνουν σε 2 μήνες κι εκεί που έλεγαν πως δεν πλήρωσαν ούτε λεπτό του ευρώ εγώ έχω τρελαθεί να πληρώνω τάληρα. Όταν με το καλό τελειώσουν όλα και πάρω την πολυπόθητη έγκριση για το χειρουργείο θα τα βάλω όλα κάτω και θα βγάλω πόσο μου κόστισε το μαλλί συνολικά. Γιατί τελικά το δωρεάν παίζει πολύ δύσκολα, λες και είναι τζακ-ποτ ένα πράγμα. 

Με τις υγείες μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons