Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Επίσκεψη σε ενδοκρινολόγο

Σήμερα πήγα πήρα τα αποτελέσματα απ'την χθεσινή εξέταση. Όλες οι ορμόνες είχαν φυσιολογικές τιμές εκτός της TSH. Πήρε βαθμό "πολύ καλά, 8"!
Τόσο πολύ δεν την περίμενα να πω την αλήθεια. Απ'τον Απρίλη μέχρι τώρα σίγουρα θα υπήρχε αλλαγή στις τιμές των ορμονών. Με ταρακούνησε το 8άρι για ένα λόγο: η επιτροπή του ΙΚΑ βλέποντας τέτοια τιμή, εγκρίνει χειρουργείο;
Τηλεφώνησα στο 1535 να κλείσω ραντεβού με ενδοκρινολόγο στο νοσοκομείο μας... σιγά μην έχει! Επέλεξα το Ιπποκράτειο και διάλεξα να δω τον γιατρό που μου πρότειναν απ'το γραφείο του χειρουργού. Κανένα διαθέσιμο ραντεβού. Γαμώτο! Του τηλεφωνώ στο κινητό. Του είπα από που είχα τον αριθμό του κι αμέσως του μίλησα για τα αποτελέσματα των εξετάσεων για τις ορμόνες τι έδειξαν. Με το που άκουσε για το 8άρι, αμέσως μου ζήτησε να με δει αύριο στο ιατρείο του.
Εκεί κάπως κάτι μου έκανε γιατί σκέφτηκα πως πλέον οικονομικά είμαστε οριακά. Του εξήγησα πως έχω δυνατότητα να πληρώσω σε εξωτερικό ιατρείο κι ο άνθρωπος με καθησύχασε πως δεν ήταν απαραίτητο κάτι τέτοιο. Μου είπε να πάω να βγάλω εισιτήριο των 5 ευρώ στο Ιπποκράτειο και μου έδωσε την διεύθυνση του δικού του ενδοκρινολογικού παραρτήματος για να πάω να τον βρω στις 10 το πρωί. Πήρα ανάσα μιλάμε.
Αύριο λοιπόν πρωί πρωί με την δροσούλα κατεβαίνω Αθήνα, για άλλη μια φορά φέτος! Άντε να δούμε τι θα μου πει... χάπια δεν θέλω να μου δώσει μόνο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons