Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Παρακέντηση;

Πριν από λίγο μίλησα στο τηλέφωνο με τον ενδοκρινολόγο. Είδε την γνωμάτευση του υπερήχου. Υπάρχει όζος στον θυρεοειδή μου είπε κάπου στα 8 χιλιοστά. Πρέπει να γίνει λέει παρακέντηση για να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο κακοήθειας.
Για να γίνει αυτό πρέπει να έχω το ανάλογο παραπεμπτικό. Το που θα γίνει μια τέτοια εξέταση δεν ξέρω. Μου ζήτησε την Δευτέρα να κατέβω στο Ιπποκράτειο για να μου δώσει το παραπεμπτικό της εξέτασης και θα μου πει που θα πάω για να την κάνω.
Του είπα πως σκέφτομαι να ξανακάνω την εξέταση αίματος για τις ορμόνες σύντομα κάπου έξω, γιατί σκέφτομαι και το ενδεχόμενο λάθους, λόγω του ότι στο μικροβιολογικό του νοσοκομείου γίνεται χαμός. Κανονικά μου λέει η εξέταση γίνεται στον 1,5 μήνα, αλλά για μια τέτοια περίπτωση ας την κάνω έξω.
Τον ρώτησα κατά πόσο όλο αυτό που μου συμβαίνει επηρεάζει το ενδεχόμενο χειρουργείο παχυσαρκίας. Μου είπε πως δεν το επηρεάζει και σε μια άλλη σχετική ερώτηση περί της επιτροπής στο ΚΕΣΥ είναι ανάλογα σε τι χέρια θα πέσουν τα χαρτιά μου, είναι άλλοι στην επιτροπή που δεν τους ενδιαφέρει το θέμα των ορμονών κι άλλοι που το κοιτάνε! Δηλαδή η κατάσταση παίζει 50-50, αν από βδομάδα θελήσω να καταθέσω τα χαρτιά στο ΙΚΑ.
Ένα ξέρω τελικά και πάλι... έρχεται μια βδομάδα με τρέξιμο! Για να μην ξεχνιέμαι δηλαδή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons