Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

- 1,1 για την βδομάδα και -6,4 για τον μήνα!

Η σταθερή απώλεια συνεχίζεται. -1,1 κιλό για την εβδομάδα που έκλεισε σήμερα και συνολικά -6,4 κιλά για τον Μάρτη. 
Η αλήθεια είναι πως περίμενα κάτι παραπάνω. Το εμπόδιο για την ώρα είναι πως δεν μπορώ να πιω αρκετό νερό. Το αν καταφέρνω να πιω γύρω στα 750 ml νερό όλη την μέρα είναι κατόρθωμα. Το στομάχι μου έχει αρχίσει τα γουργουρητά, αλλά εντάξει καλύπτω την ανάγκη του με φρούτα. Συνεχίζει η διατροφή μου να είναι ελάχιστη και πλέον αρχίζω και τρώω κανονικά. Δηλαδή το Σαββάτο που έκανα ψάρια τηγανιτά για τον άντρα μου, έφαγα κι εγώ ένα ψαράκι μαζί με χόρτα βραστά. Δεν με πείραξε καθόλου. Χθες είχα αρνάκι στο φούρνο με πατάτες, ούτε κι αυτό με ενόχλησε' εννοείτε πως η μερίδα μου είχε ένα κομματάκι ψαχνό, οπότε δεν είχα να τρέχω στην τουαλέτα λόγω λίπους και επίσης το απόγευμα η μάνα μου μας έδωσε ένα πιάτο λουκουμάδες απ'τους οποίους έφαγα δύο (τους πιο μικρούς) κι ενώ περίμενα το μέλι να μου κάτσει βαρύ, ίσα ίσα μάλιστα!
Παρά το παράπονο, δεν ξεχνώ πως η μέχρι στιγμής απώλεια είναι μια χαρά, χορταίνω με την ελάχιστη τροφή που έχω καθημερινά στο πιάτο μου. Μετά το Πάσχα θα αρχίσω και πιο έντονο περπάτημα κι ελπίζω η απώλεια να είναι πιο αποδοτική!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons