Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Εξετάσεις αίματος και ιατρικά ραντεβού

Έχω ένα μπλοκάκι στο κομοδίνο μου,  το οποίο ενημερώνω όποτε έχω ιατρικά ραντεβού. Το κοίταξα την περασμένη εβδομάδα και είδα πως στις 20 του μηνός έχω ραντεβού με τον ενδοκρινολόγο. Με το θέμα του χειρουργείου προσπέρασα το θέμα των ορμονών και τις εντολές που μου είχε δώσει ο γιατρός. Βέβαια και να ήθελα να τις πράξω, υπήρχε η δυσκολία με το ποιος θα κρατούσε τον ανιψιό μου. Το γεγονός ότι εδώ κι ένα μήνα σχεδόν τον κρατάει -επιτέλους- η μάνα μου αδιαμαρτύρητα, μας ξεπερνάει όλους! Σήμερα που πήγα να δω τον ανιψιό μου -κι ενώ ουσιαστικά ο μήνας που έχω "άδεια" με ιατρική βούλα λήγει αύριο- το συζητήσαμε και μου είπε να πάω την μεθεπόμενη εβδομάδα. Μεσολαβεί και η 25η κι έτσι δεν θα κουραστώ ιδιαίτερα κάνοντας baby-sitting για πρώτη εβδομάδα. Στο θέμα μου όμως.
Κλείνω ραντεβού και πηγαίνω στο νοσοκομείο για να μου γράψουν αιματολογικές εξετάσεις για τις ορμόνες και να τις κάνω έξω, γιατί πλέον το μικροβιολογικό του νοσοκομείου δεν το εμπιστεύομαι. Μόνο TSH μπορούσε να μου γράψει και με ρώτησε αν είχα κάνει πρόσφατα γενική αίματος κι αν θέλω να μου βάλει. Του είπα πως όχι και συμφώνησα κι απ'το νοσοκομείο πήγα μετά στο ιδιωτικό μικροβιολογικό εργαστήριο που πάω και μου πήραν αίμα.
Επιστρέφω σπίτι και θυμήθηκα πως έπρεπε να τηλεφωνήσω και στο ιατρείο παχυσαρκίας του Ιπποκρατείου για να κανονίσω κι εκεί ραντεβού και να μου πουν τι θα χρειαστεί να έχω μαζί μου σε αυτό κι ότι αν ήμουν τυχερή θα μου έδιναν ημερομηνία ακριβώς στο 4μηνο, όπως μου είχε πει ο χειρουργός (πως πρέπει να παρακολουθούμαι ανά 4μηνο).
Τηλεφωνώ, λέω τα καθέκαστα και με ρώτησε η κοπέλα στο τηλέφωνο γιατί καθυστέρησα κι ότι θα έπρεπε ήδη να είχα τηλεφωνήσει αμέσως γιατί υπάρχει μια σειρά διαστημάτων για παρακολούθηση ασθενών που χειρουργήθηκαν (πάει δηλαδή: παρακολούθηση μετά από 1 μήνα απ'το χειρουργείο, η επόμενη μετά από 2 μήνες, η μεθεπόμενη μετά 4 μήνες, 6 μήνες, 1 χρόνο). Της είπα πως ο χειρουργός με είχε ενημερώσει για παρακολούθηση σε τέσσερα 4μηνα κι ότι δεν μου είπε επιπλέον λεπτομέρειες παρά μου έδωσε το τηλέφωνο. Έδωσα το όνομα μου, πότε χειρουργήθηκα και ποιός με χειρούργησε και κοιτάζοντας το ημερολόγιο των ραντεβού της με στρίμωξε στην 1η Απριλίου στις 3,5 το μεσημέρι: "και θα κάνετε υπομονή στην αναμονή γιατί τα ραντεβού είναι πολλά" μου είπε η κοπέλα. Μου ζήτησε το mail μου για να μου στείλει τι εξετάσεις θα χρειαστεί να κάνω και να τις πάω κάτω, αλλά ακόμη δεν έχω λάβει τίποτε. Θα τηλεφωνήσω αύριο, γιατί οι μέρες περνάνε διότι δεν θέλω να βρεθώ προ απροόπτου με τις εξετάσεις και τον χρόνο που ίσως χρειαστεί να λάβω αποτελέσματα τους.
Σκέφτομαι -αφού κατέβασα το ακουστικό- πως δεν γίνεται να κάνω δύο ταξίδια για δύο ραντεβού διαφορετικά. Κάπως πρέπει να γλιτώσω έστω το ένα έξοδο μετακίνησης, αφού και τα δύο είναι στο ίδιο νοσοκομείο. Τηλεφωνώ  στο 1535 και ζητάω αν μπορώ να μεταθέσω το ραντεβού μου με τον ενδοκρινολόγο την 1η Απριλίου. Ο γιατρός μου δεν ήταν διαθέσιμος μέχρι και τον Ιούλιο! Καλά κρασιά!
Τηλεφωνώ στον ενδοκρινολόγο και του λέω για το ραντεβού μαζί του και το ραντεβού με το ιατρείο παχυσαρκίας κι αν γινόταν να μεταθέσω την ημερομήνια για εκείνη την ημέρα (δηλαδή πρωταπριλιά):  "δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ελάτε τότε". Του είπα και το όνομα μου να το έχει υπ'όψιν για εκείνη την ημερομηνία (ούτως ή άλλως όταν λάβει το πρόγραμμα της άλλης εβδομάδας με τα προγραμματισμένα ραντεβού του θα δει το όνομα μου μέσα). Ευτυχώς την έσωσα την κατάσταση και τα 15 ευρώ (εισιτήριο μετ'επιστροφής στο τρένο και εισιτήρια μετρό) του πήγαιν' έλα, θα μείνουν στην τσέπη μου!

Σήμερα πήγα και πήρα τα αποτελέσματα των αιματολογικών. Ενώ περίμενα να δω σε όλα φυσιολογικές τιμές με εξαίρεση τον αιματοκρίτη που γενικά είναι κάτω του φυσιολογικού, είδα τιμές που μου γεννήθηκαν ερωτηματικά:
Κατ' αρχήν η TSH ήταν στην ανώτατη φυσιολογική τιμή του εργαστηρίου: 5
Ζάχαρο, φυσιολογικό
Χοληστερίνη, πάνω απ'το φυσιολογικό
"Καλή" χοληστερίνη, κάτω του φυσιολογικού
Ουρικό οξύ, στα ύψη: 10!
Αιματοκρίτης 37,7,φυσιολογική τιμή! Τέλεια!
Δεν ξέρω που οφείλεται αυτή η ανωμαλία. Η διατροφή μου ήταν κυρίως γάλα-γιαούρτι χωρίς λιπαρά, μια φορά έφαγα κρεατόσουπα, μια φορά κοτόσουπα, μια φορά ψαρόσουπα. Κι από την στιγμή που η διατροφή μου είναι περιορισμένη αναγκαστικά, 2 αυγά που είχα φάει την προηγούμενη μέρα (1 το πρωί κι 1 το βράδυ) πήγαν την χοληστερίνη στο 240; 
Δεν ξέρω αν ρόλο έπαιξαν στο αποτέλεσμα και οι αντιπηκτικές ενέσεις που έκανα κάθε πρωί και η δράση τους έχει καθυστερήσει να περάσει. Αφού από την στιγμή που μου τις έκαναν στο νοσοκομείο και τις συνέχισα μετά στο σπίτι για 20 μέρες, όλο αυτό το διάστημα εγώ είχα και λίγο αίμα περιόδου (ίσα να λερώσει με καμιά σταγόνα κάνα σερβιατάκι) και με το που τελείωσα, τέλος και το αίμα! 
Τι να πω... τα'χω χάσει η γυναίκα! Θα δω εν καιρώ τι συμβαίνει. Ας περιμένω πρώτα να δω και τι θα μου πουν στο ιατρείο παχυσαρκίας, γιατί μπορεί εγώ να ξαφνιάζομαι με τις τιμές στο αίμα, αλλά μπορεί να είναι λόγω του χειρουργείου αποτελέσματα! Ίδωμεν! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons