Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

-1,4

Καλημέρα, καλή εβδομάδα να έχουμε!
Δεν ξέρω τι να γράψω! Απ'την τελευταία ανάρτηση μέχρι την σημερινή, το μόνο που μπορώ να σημειώσω είναι πως άλλο 1,5 περίπου κιλό έφυγε από επάνω μου. 
Να πω την αμαρτία μου δεν περίμενα τόση απώλεια, για να μην πω πως δεν περίμενα καν. Έχω "πλακωθεί" και τρώω φρούτα. Με αρκετή όρεξη μάλιστα. Κεράσια, ροδάκινα και βερίκοκα είναι σε ημερήσια διάταξη. 
Διέκοψα και για λίγο τις πολυβιταμίνες και για λόγους οικονομίας αλλά και για να δω  πως θα πάω για όσο διάστημα δεν θα τις καταπίνω. Θέλω έστω για 1 μήνα να κάνω διάλειμμα από αυτές. 

Και τέλος, σήμερα νωρίς το απόγευμα θα βρίσκομαι στην Αθήνα. Για το ραντεβού με τον χειρουργό μου που είχα σημειώσει. Να δει τις εξετάσεις, να δεις τους υπερήχους και τις ακτινογραφίες, για να μου πει και τι να κάνω έπειτα.

Αυτά για την ώρα. Τα νεώτερα αύριο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons