Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

-1,6 και -30 κιλά σε 4 μήνες!

Ζυγίζω ακριβώς 107 κιλά. 30 κιλά από επάνω μου έφυγαν. Νιώθω άλλος άνθρωπος. Δοκιμάζω συνεχώς ρούχα. Βάζω - βγάζω και είναι απίστευτο να βλέπω αγαπημένες μου μπλούζες να μου πέφτουν σαν τσουβάλια επάνω μου.
Χθες δοκίμαζα μαγιό. Έχω 3 καινούρια σε διαφορετικά μεγέθη, στα οποία δεν έμπαινα που να χτυπιόμουνα. Μπήκα στο  κάπως μεγαλύτερο και μου άρεσε. Τα άλλα δύο είναι πολύ μικρότερα και μάλλον του χρόνου θα χωρέσω σε αυτά.
Αυτή την εβδομάδα λοιπόν έχασα 1,6. Αδειάζω απ'το λίπος κι αρχίζει το δέρμα σιγά σιγά να κρεμάει. Παρά την συσφικτική κρέμα η χαλάρωση γίνεται αναπόφευκτη. Δεν αφήνω το θέμα να μου ρίξει την διάθεση. Μου αρέσει αυτό που βλέπω στον καθρέφτη μου συνολικά.
Το Σάββατο κουρεύτηκα, έκανα μια κοντή κουπ, γιατί δεν υποφέρεται και η έντονη τριχόπτωση που έχω κι ανανεώθηκα. 
Άλλα 30 (και βάλε) κιλά απέμειναν να φτάσω τον στόχο. Ελπίζω του χρόνου την άνοιξη να τον έχω φτάσει. Ναι το βλέπω για λίγο μακρύτερα, γιατί όσο χάνει κάποιος τόσο μειώνεται το ποσοστό της απώλειας των κιλών, όταν κοντοζυγώνει τον στόχο.

Προχωράω δυναμικά και δεν αφήνω τίποτε να μου ρίξει την διάθεση στα πατώματα!

1 σχόλιο:

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!