Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

Ροχαλίζεις; Είναι τα τελευταία σου!

Στην αρχική σελίδα του browser μου υπάρχουν σε κουτάκια κάποιες ιστοσελίδες που επισκέπτομαι συχνά. Κάτω από αυτά τα κουτάκια υπάρχει ένα πλαίσιο που είναι για διαφημίσεις μέσω google. Δυστυχώς δεν μπορώ να απενεργοποιήσω αυτή την επιλογή. Πέφτω λοιπόν στην παρακάτω εικόνα: 


Τραγικό έτσι; Απίστευτα λέω εγώ! Είναι δυνατόν να σπέρνουν τον τρόμο στον απλό κοσμάκη που έχει πρόβλημα ροχαλητού; Κάνω κλικ να δω που βγάζει. Βγάζει σε σελίδα που διαφημίζει ένα μανταλάκι για την μύτη (ένα ίδιο διαφημίζει και μια εταιρία στην τηλεόραση, που πάντα τα κομμάτια της είναι τα τελευταία και επιμένει να τηλεφωνήσεις μη τυχόν και χάσεις την ευκαιρία), που χάρη σε αυτό σταματά το ροχαλητό κι η άπνοια.
Η απάτη είναι πως ενώ στην παραπάνω φωτογραφία βλέπουμε έναν άνθρωπο που φορά μια μάσκα που χρησιμοποιεί ο καθένας που έχει προβλήματα άπνοιας και ροχαλητού, με το που κάνεις το κλικ στην φωτογραφία και περιμένεις να βγεις σε σελίδα που διαφημίζει μηχανήματα και μάσκες αέρα για τον νυχτερινό ύπνο, τελικά βλέπεις ένα κοκάλινο διαφανές μανταλάκι και πλήθος ενθουσιασμένου σικέ κόσμου, που ξαφνικά ανακάλυψαν πως είναι επιτέλους άνθρωποι!
Τι εκμεταλλεύονται; Περιπτώσεις σαν την δική μου, που λόγω κόστους του μηχανήματος αέρα και της μάσκας της που βοηθά την άπνοια και εξαφανίζει το ροχαλητό, σου λέει πάρε το "μαγικό" μανταλάκι να ανοίξει -που σιγά μην το κάνει- τα ρουθούνια σου να αναπνέεις αέρα! Ρε άνθρωπε-απάτη, όταν εγώ και στον ξύπνιο μου δεν αναπνέω σωστά όσο να ανοίξω τα ρουθούνια το πρόβλημα είναι κομματάκι βαθύτερο. Φταίνε οι στενοί αυλοί της μύτης λόγω πάχους ή λόγω στενότητος από φυσικού. Όσα μανταλάκια και να βάλω για να μου ανοίξουν τα ρουθούνια ή να μου κρατήσουν την μύτη σταθερή, αν το εσωτερικό είναι κακοφτιαγμένο από γεννησιμιού μου -για παράδειγμα- ο αέρας δεν θα περνά καλύτερα. Η μάσκα το βράδυ σου σπρώχνει τον αέρα στα ρουθούνια ώστε να περνά γρήγορα από τους αυλούς (τρύπες πιο απλά) της μύτης και να οδεύει στους πνεύμονες. Με αυτόν τον τρόπο μειώνεται το ροχαλητό και οι άπνοιες. Αν αυτά τα "παιχνίδια" πρόσφεραν σημαντική βοήθεια, τότε οι εταιρίες που έχουν τα μηχανήματα και τις μάσκες θα βαρούσαν φαλιμέντο! Μην τρελαθούμε κιόλας!
Αν υπήρξα αδύνατη και είχα πρόβλημα ροχαλητού κι άπνοιας το σίγουρο είναι ότι θα εξαναγκαζόμουν να αποκτήσω το μηχάνημα και τη μάσκα μιας και θα ήταν κάτι που θα χρησιμοποιούσα εφόρου ζωής και που θα βελτίωναν τον ύπνο μου σημαντικά. Εννοείται πως το οικονομικό κόστος θα το άφηνα κατά μέρος ή θα φρόντιζα να βρω την καλύτερη δυνατή οικονομική λύση μέσω του ασφαλιστικού μου φορέα. Δεν θα πετούσα τα ωραία μου λεφτά για ηλίθιες λύσεις που και καλά σου σώζουν την ζωή από τον θάνατο! Άκου εκεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons