Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

Ιατρείο παχυσαρκίας με απουσίες!

Χθες είχα το προγραμματισμένο ραντεβού στο ιατρείο παχυσαρκίας στην Αθήνα. Προηγουμένως πέρασα απ'τον Ευαγγελισμό και πήρα τα αποτελέσματα της παρακέντησης.
Στο σαλονάκι του παχυσαρκίας, ήμουν μόνη μου για αρκετή ώρα. Οι γιατροί ήταν άφαντοι μέχρι που άρχισαν να εμφανίζονται σιγά σιγά και οι συνπαχύσαρκοι! Ήμασταν 4 άνθρωποι για το ιατρείο όλοι κι όλοι. Η μία κυρία μάλιστα είχε ταξιδέψει απ'την Ρόδο γι'αυτό τον λόγο. Και ποιοί μας είδαν τελικά; Μία ψυχολόγος και ο ενδοκρινολόγος. Χειρουργοί, ψυχίατρος και διαιτολόγος ήταν απόντες! Έτυχε ένα σεμινάριο στο εξωτερικό και γι'αυτό απουσίαζαν οι χειρουργοί, για τους άλλους δεν ξέρω. Ο διαιτολόγος μάλιστα θα έπρεπε να ήταν παρών κι απορούσε η ψυχολόγος πως και δεν είχε εμφανιστεί.  Όχι τίποτε άλλο, κουβαλούσα έναν σκασμό εξετάσεις, ακτινογραφίες και κουτιά με χάπια για να τα δουν οι χειρουργοί όπως μου είχαν ζητήσει στο πρώτο ραντεβού κι αυτοί απουσίαζαν και θα αναγκαστώ να τα κουβαλήσω πάλι στον επόμενο ραντεβού που είναι τον Σεπτέμβρη.
Τέλος πάντων. Έδωσα στην ψυχολόγο τα ερωτηματολόγια συμπληρωμένα που μου είχε δώσει ο ψυχίατρος της ομάδας την προηγούμενη φορά, μιλήσαμε λίγο για την καθημερινότητα μου και μου πρότεινε όποτε πηγαίνω στο Ιπποκράτειο για κάποιο άλλο ιατρικό ραντεβού και νιώθω την ανάγκη να μιλήσω κάπου και να δεχθώ συμβουλές να τηλεφωνήσω για να κλείσω ένα επιπλέον ραντεβού και μαζί της. Θα την έχω στα υπ' όψιν για όποτε η διάθεση ξανακυλήσει στα πατώματα!
Στον ενδοκρινολόγο έδωσα τα αποτελέσματα των αιματολογικών εξετάσεων, της παρακέντησης και τον υπέρηχο θυρεοειδούς που έγινε πριν από αυτή. Η εξέταση που έλειπε ήταν η απλή αιματολογική που ο παθολόγος ξέχασε να μου γράψει και που εγώ δεν έδωσα σημασία για να δω αν όλες οι εξετάσεις ήταν πλήρης! Ήθελε ο γιατρός να δει τον αιματοκρίτη μου για να κάνει σύγκριση των τιμών με αυτή του σιδήρου και θα έκρινε αν χρειαζόταν να πάρω κάποιο επιπλέον διατροφικό συμπλήρωμα. Του είπα πως τα μαλλιά μου πέφτουν περισσότερο από κάθε άλλη φορά και μου έδωσε να πάρω μια ακόμη βιταμίνη την Β 12 των 1000 mg μιας και η ποσότητα που υπάρχει στην πολυβιταμίνη που καταπίνω το πρωί δεν είναι αρκετή. Μου ζήτησε να κάνω πάλι έναν υπέρηχο θυρεοειδούς και να γίνει σύγκριση του καινούριου υπέρηχου με τον προηγούμενο να δούμε που βαδίζω κι αυτό κυρίως έχει να κάνει και με την κολπική μαρμαρυγή. Του είπα το ιστορικό, του έδειξα το κουτί χαπιών που μου είχε δημιουργήσει πρόβλημα με κολικούς κι ότι λόγω του έντονου πόνου έκανα εμετό, μία φορά στους 2 μήνες απ'το προηγούμενο ραντεβού.
Ο υπέρηχος θα γίνει τον Οκτώβρη και μου πρότεινε να κλείσω ραντεβού για τον Νοέμβρη στο ενδοκρινολογικό παράρτημα ώστε να ενημερωθεί η καρτέλα μου εκεί πλήρως. Παραπονέθηκα που έλειπαν οι χειρουργοί γιατί μου ζήτησαν να τους φέρω τον υπέρηχο κοιλίας κι ο νεώτερος έδειξε ότι έχω άμμο στην χολή και θα ήθελα τις συμβουλές τους. Για την ώρα μου πρότεινε να αποφεύγω τα πολλά λιπαρά γιατί ενισχύουν την πιθανότητα η άμμος να γίνει πέτρα και να συνεχίσω να περπατάω. Για την δημιουργία της πέτρας είναι και θέμα οργανισμού αν είναι να την δημιουργήσει ή όχι ή να αποβάλλει την άμμο. Του είπα πως δεν έχω κάποια ενόχληση που να με ανησυχεί, αλλά περίμενα να βρω και τους χειρουργούς εκεί και τον διαιτολόγο. Και μου είπε κι ο ίδιος για το σεμινάριο στο εξωτερικό.

Σήμερα έκλεισα ραντεβού για την άλλη εβδομάδα με το παθολογικό του νοσοκομείου για να μου γράψει την γενική αίματος, την inr για την πήξη του αίματος που θέλει να δει ο καρδιολόγος και το πήγα το θέμα μια βδομάδα πίσω, και τον ψευδάργυρο (Zn) του οργανισμού για να δούμε την τιμή του όσον αφορά την έντονη τριχόπτωση. Κανόνισα και το ραντεβού για τον Νοέμβριο με το ενδοκρινολογικό παράρτημα και μένει να κανονίσω (κοντά στο φθινόπωρο θα γίνει αυτό) το ραντεβού για τον υπέρηχο του θυρεοειδή μου.

Και φεύγοντας παντού υπήρχαν αφίσες για την "υπερηφάνεια της Αθήνας"! Έλεος!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons