Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Σύνδρομο dumping τελικά;

Δεν έχω γράψει τόσες μέρες το οτιδήποτε γιατί προετοιμαζόμαστε για την βάφτιση του ανιψιού μου την Κυριακή κι ο αδερφός μου, μου ανάθεσε να φτιάξω δισκάκια με την μουσική που θα ακούμε την ώρα του τραπεζιού και για το γλέντι -που ίσως- ακολουθήσει! Το κεφάλι μου έχει γίνει καζάνι, να προσπαθώ να βρω στο περίπου το είδος των μουσικών που θέλει αυτός κι η νύφη μου. Κι όλο αυτό μπας και γλυτώσουν να πληρώσουν κάποιον dj! Τέλος πάντων με τα πολλά έφτιαξα τα δισκάκια και είμαστε κομπλέ!

Την Δευτέρα λοιπόν κατέβηκα στην Αθήνα στον γιατρό μου. Του περιέγραψα επακριβώς το τι πέρασα με νοσοκομεία και καρδιολόγο, του έδειξα τις εξετάσεις και τα φάρμακα που μου έδωσαν απ'το νοσοκομείο & ο καρδιολόγος κι ο άνθρωπος γελούσε! Πως να μην γελάσει όταν στην επαρχία οι γιατροί δεν είναι γνώστες των επιπλοκών που μπορεί να δημιουργήσει το γαστρεντερικό μετά από κάποιο χειρουργείο παχυσαρκίας. Τα συμπτώματα λοιπόν που παρουσίαζα όταν δεν αισθανόμουν καλά είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά της κολπικής μαρμαρυγής: δυσφορία, ταχυπαλμία, τάση για λιποθυμία, αδυναμία, λιποψυχία, ίσως και τάση για εμετό.
Τι μου συνέστησε; Να διακόψω τα φάρμακα και να αποφύγω τους υδατάνθρακες: ρύζι, ζυμαρικά, ψωμί, γλυκά και περιορισμό στα λιπαρά κι αν κάποια στιγμή θελήσω να φάω κάτι σε ψωμί να προτιμήσω την ολική άλεση. Του είπα πως μου δημιουργούσε έντονο φούσκωμα η ολική άλεση και μου πρότεινε όταν τρώω τοστ να τρώω μόνο το μισό ώστε να είναι μόνο μία η φέτα του ψωμιού την ημέρα. Ζυμαρικά ούτως ή άλλως δεν τρώω στην συχνότητα που έτρωγα κάποτε, αλλά να πω την αλήθεια καμιά φρυγανίτσα την "τσιμπούσα" το πρωί με ένα τριγωνάκι τυράκι λάιτ. Γλυκά! Η αλήθεια είναι ότι στα γλυκά περιορίζομαι σε μια κουταλίτσα κι αυτό βέβαια αν τυχόν πέσω στην περίπτωση. Ο αδερφός μου που αν τυχόν βρεθούμε στο τραπέζι των γονιών μου φέρνει γλυκά πλέον για μένα φροντίζει να φέρει  γλυκό ιδιαίτερο, τσιζκέικ για παράδειγμα που κι από αυτό θα φάω 1-2 κουταλιές. Και το τονίζω, αυτό δεν συμβαίνει σε συχνότητα. Στους 4,5 μήνες χειρουργημένη να έχω αγγίξει γλυκό, 3 φορές! Το μόνο γλυκό που έχω στο σπίτι είναι παγωτό βανίλια sweet'n balance (που θα ήθελα να φτιάξω και της σοκολάτας που έχω το πακέτο αλλά είναι υδατάνθρακας). 
Βλέποντας τις εξετάσεις που είχα κάνει στον ιδιώτη καρδιολόγο (καρδιογράφημα και υπέρηχο) έδειξε πως δεν υπήρχε κάτι αξιοσημείωτο κι απόρησε για ποιο λόγο μου έδωσε να πάρω τα χάπια και ειδικά το σιντρόμ. Του εξήγησα για την μικρή αρρυθμία που εντόπισε ο καρδιολόγος και πως το σιντρόμ μου το έδωσε σε συνδυασμό με το άλλο χάπι για την αρρυθμία. Του είπα πως οι σφυγμοί μου είναι κάτω του φυσιολογικού και δεν ανεβαίνουν πάνω από 45-50. Μου πρότεινε να πάω στον καρδιολόγο και να του ζητήσω να μου γράψει μία διάγνωση που να περιγράφει τον λόγο επακριβώς που μου δίνει το σιντρόμ, γιατί ο ίδιος βλέπει πως κακώς μου τα έδωσε! Του είπα πως δεν θα πάω και θα ακολουθήσω τις οδηγίες του και γι'αυτό τον επισκέφθηκα, αφού μια υποψία για το σύνδρομο την είχα και πως στην Χαλκίδα οι γιατροί είναι άσχετοι με τα χειρουργεία παχυσαρκίας ώστε να υπάρχει η ανάλογη αντιμετώπιση του κάθε περιστατικού!
Για 20 ημέρες ο γιατρός μου ζήτησε να αποφύγω όλα τα παραπάνω -όπως προσημείωσα- και να του τηλεφωνήσω να του πω αν όλα πάνε καλά.
Για την χολή τώρα: απόρησε που από την ομάδα του μου ζήτησαν τόσο νωρίς να τους πάω υπέρηχο. Του είπα πως θα πήγαινα τον περσινό κι ότι εγώ σκέφτηκα να βγάλω κι έναν φέτος για να γίνει σύγκριση και πως η ακτινολόγος βρήκε την άμμο στην χολή. Είδε τους υπερήχους και η ίδια απορία ξανά. Ίσως υπέρηχος να γίνεται μετά το εξάμηνο. Με ρώτησε αν έχω τίποτε ενοχλήσεις ή πόνους. Είπα πως δεν είχα κάτι. Μου είπε πως αφού δεν υπήρχε ενόχληση δεν θα μου έδινε κανένα φάρμακο για να φύγει η λάσπη, γιατί δεν θέλει να επιβαρύνει άλλο τον οργανισμό μου. 
Σκέφτομαι πως ήδη έχω πάρει αρκετά χάπια για την καρδιά, ας γίνει η αποτοξίνωση όπως πρέπει και τον Σεπτέμβρη που έχω ραντεβού με την ομάδα του χειρουργού μου, θα δούμε κι αυτοί τι θα μου πουν. Κι ανάλογα θα φροντίσω να ενημερώσω και τον γιατρό, γιατί βλέπω πως άλλες οδηγίες έχουν οι χειρουργοί εκεί κι άλλα ζητάνε! Κι όχι τίποτε άλλο, έχουν μπροστά τους κοτζάμ φάκελο με το ιστορικό σου ώστε να δουν τι χειρουργείο έγινε και από ποιον!
Με χαιρέτησε ο γιατρός μου ευχήθηκε καλό καλοκαίρι και να μην ξεχάσω να του τηλεφωνήσω!

Η γραμματέας του όταν μπήκα στο ιατρείο και με είδε αλλαγμένη, χάρηκε αρκετά: "μη τυχόν κι αγοράσεις άλλα ρούχα, κοίτα να βολευτείς το καλοκαίρι με ότι έχεις, του χρόνου τέτοια εποχή θα φοράς κανονικά ρούχα" μου πρότεινε. Η αλήθεια είναι πως οι μπλούζες μου οι τεράστιες μετακόμισαν στα συρτάρια της μάνας μου, οι βερμούδες οκ βολεύουν την κατάσταση γιατί έχουν το κορδόνι στην μέση και το δένεις ανάλογα. Η βερμούδα που φοράω αυτή την στιγμή που γράφω μου έρχεται σχεδόν σαν... φούστα! Μέρα με την μέρα μπάζω και δεν το καταλαβαίνω!

Αυτά τα νέα μου και εις άλλα με υγεία! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons