Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

-1,3

2 εβδομάδες πέρασαν με κόλλημα στην ζυγαριά. Μέχρι που ένα ζύγισμα μεσοβδόμαδα με έκανε να πιστεύω πως ίσως η μπαταρία της ζυγαριάς ήταν στο τελείωμα της κι έπαιζε μαζί μου. Τελικά σήμερα αποζημιώθηκα με -1,3 κιλά. Το ότι κατέβηκα απ’ τα 95 κι ότι πλησιάζω ολοένα στην επόμενη δεκάδα είναι είναι λόγος που με ενθουσιάζει συνεχώς.
Πλέον μπαίνω σε ρούχα που απλά έπιαναν χώρο στην ντουλάπα και αρνιόμουν πεισματικά να τα βγάλω και να τα βάλω στις θήκες με τα ρούχα που φορούσα πριν πολλά χρόνια και φυσικά ζύγιζα κάτω των 95 κιλών.
Χθες ρώτησα τον άντρα μου να μου πει τις εντυπώσεις του:
1. Ο ύπνος μου πως είναι; Συνεχίζω ροχαλίζω;
- Κοιμάσαι μια χαρά και ροχαλίζεις που και που. Όχι όπως πριν, δεν έχει καμία σχέση το ροχαλητό εκείνο με αυτό που κάνεις τώρα. Και κυρίως δεν ξυπνάω από αυτό μες την νύχτα!
2. Πως με βλέπεις; Σου αρέσει η εμφάνιση μου που αλλάζει συνεχώς;
- Μου αρέσει. Ομορφαίνεις συνέχεια, κάτι που δεν φαινόταν πριν!

Αυτές τις μέρες αποφάσισα να μου κάνω και δώρο στον εαυτό μου. Αγόρασα ένα καλό ζευγάρι αθλητικά παπούτσια απίστευτα αναπαυτικά, ώστε όταν ο καιρός δροσίσει να βάλω σε πρόγραμμα τακτικό περπάτημα. Ο χειμώνας ειδικά είναι μια εποχή που με κλείνει μέσα, φέτος θέλω να είμαι εν κινήση, έστω από μισή ώρα μέρα παρά μέρα.

Κατά τ’ άλλα όλα καλά και στην γιορτή μου τόλμησα κι έφαγα γλυκάκι. Ένα ολόκληρο μακαρόν! Αν και λατρεύτω την σοκολάτα, μια μικρή μπουκίτσα έκλεψα απ’το παστάκι του άντρα μου και μου έπεσε βαρύ κι ασήκωτο! Ευτυχώς που είναι καλοκαίρι και τρώω φρούτα, πολλά φρούτα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons