Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

-1,7

Πλησιάζει η αλλαγή της δεκάδας και μου φαίνεται σαν ψέμα. Χάθηκαν άλλα 1,7 κιλά. Και τρώω! Ειδικά πολλάααα φρούτα! Λαχανικά όχι και τόσο γιατί μου προκαλούν λιγούρα, αλλά τρώω πολύ λίγα από αυτά ίσα για να κατέβει το φαγητό κάτω, να γλυστρίσει. Όμως από φρούτα του δίνω και καταλαβαίνει. 
Κατά τ’ άλλα είχα ένα διήμερο που «τρωγόμουν»  να φάω γλυκό. Είχαν περισσέψει απ ’την γιορτή μου γλυκά και ήθελα να φάω ένα παστάκι. Το τόλμησα χθες. Η αλήθεια είναι πως είναι στιγμές που δεν νιώθεις καλά και θες να φας κάτι γλυκό. Το μισό κοφτό κουταλάκι φρουκτόζη που βάζω στον καφέ μου δεν καλύπτει και τόσο την ανάγκη θα έλεγα αλλά και τα φρούτα επίσης. Χέστηκα αν με έπιανε το dumping, γιατί σαν άνθρωπος θες να φας κάτι απαγορευμένο. Και ναι το έφαγα και κυρίως δεν με έφαγε. Το απόλαυσα αργά αργά και το χόρτασα. Μετά από αυτό ήρθα στα ίσα μου. 
Το κουτί με τα υπόλοιπα γλυκά τα κατέβασα από κάτω στο ψυγείο των γονιών μου. Δεν χρειάζεται μετά από αυτό να με κυριεύει η ιδέα πως το δικό μου ψυγείο έχει γλυκά. Ναι, η αλήθεια είναι πως τα μάτια παίζουν άσχημο παιχνίδι όσον αφορά τις παλιές κακές διατροφικές συνήθειες. Και παλεύω απίστευτα να «ακούω» το στομάχι μου και μόνο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons