Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

Οι βιταμίνες παχαίνουν;

Το ερώτημα του τίτλου λοιπόν το έγραφα στο google για να βρω τις απαντήσεις που ήθελα. Οι απαντήσεις λοιπόν έλεγαν πως "όχι δεν παχαίνουν" πουθενά όμως δεν υπήρχε μια διευκρίνηση που να λέει πως ίσως ανοίγουν την όρεξη!

Στο θέμα μου... Εδώ κι ένα μήνα λοιπόν η κατάσταση με την διατροφή μου ήταν  η χειρότερη. Έτρωγα συνεχώς, μικρές ποσότητες μεν, αλλά συνεχώς! Προσπαθούσα με πειθαρχία να ελέγξω την κατάσταση αλλά παράμενε ανεξέλεγκτη. Είναι τραγικό να ακούς το στομάχι σου να γουργουρίζει, να πίνεις νερό για να καλύψεις την πείνα και τελικά να νιώθεις ένα "κόμπο" στο στομάχι που το νερό δύσκολα τον περνούσε. Η υπερφαγία που πέρασα δεν ήταν συναισθηματικής φύσης, ήταν επειδή το στομάχι ήθελε τροφή. Άρχισα να υποψιάζομαι τις βιταμίνες που έπαιρνα για μαλλιά-νύχια-δέρμα.
Η ενδεικτική πρόταση στη συσκευασία έγραφε να παίρνω καθημερινά 3 ταμπλέτες μαζί με το φαγητό. Οι τροφές που ήθελα να τρώω ήταν κυρίως υδατάνθρακες!
Χθες αποφάσισα να μην πάρω την βραδινή ταμπλέτα αλλά και γενικά πλέον να σταματήσω να παίρνω αυτές τις πολυβιταμίνες. Χθες ας πούμε πως ήταν μια ακόμα υπερφαγική ημέρα. Όχι κιλά δεν παίρνω με όσα τρώω, αντίθετα μένω στάσιμη στα κιλά ή θα χάσω μισό κιλό. Αυτή ήταν και η απορία του άντρα μου.
Σήμερα χωρίς ταμπλέτες η μέρα κυλάει φυσιολογικά. Το πρωί είχα μια μικρή τάση και πήγα κι αγόρασα μια ατομική μηλόπιτα από φούρνο. Είχα διάθεση να την καταβροχθίσω. Έφαγα όμως το γιαούρτι με το μέλι μου κι αυτό με κράτησε για 2 ώρες που ακολουθούσε το επόμενο γεύμα μου. Οπότε μετά από 2 ώρες έφτιαξα καφέ κι έκοψα μισή μηλόπιτα. Αυτό το μισό κομμάτι με "γέμισε" κι απόλαυσα τον καφέ μου χωρίς ενοχές. Στο 2ωρο επάνω δεν έφαγα το υπόλοιπο μισό της μηλόπιτας όπως θα έκανα αν συνέχιζα τις πολυβιταμίνες, έφαγα ένα πορτοκάλι κι αυτό ήταν! Ήρθα σπίτι, έφαγα  το κομμάτι μου το παστίτσιο και δεν νιώθω τάση να φάω κάτι επιπλέον. Νιώθω πλήρης, όπως ακριβώς πριν απ' τις συγκεκριμένες πολυβιταμίνες.

Οπότε λοιπόν το συμπέρασμα μου είναι, πως υπάρχουν πολυβιταμίνες που ανοίγουν την όρεξη κι ας γράφουν στη συσκευασία πως δεν υπάρχει κάποια "αντένδειξη". Και βέβαια αυτό είναι μια συμπεριφορά στον οργανισμό που σημαίνει πως αυτές οι πολυβιταμίνες σε άλλους οργανισμούς να μην παρουσιάσει τίποτε. Αν λοιπόν διαπιστώσετε κάτι τέτοιο, όσο αθώες κι αν είναι οι πολυβιταμίνες, ίσως να ευθύνονται αυτές για το άνοιγμα της όρεξης.

1 σχόλιο:

  1. Οι Πολυβιταμίνες που έχω δοκιμάσει δίνουν το κάτι διαφορετικό στον οργανισμό και δεν έχω δει να μου ανοίγουν την όρεξη. Θα το παρακολουθώ! Ωραίο άρθρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!