Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

Και το dumping λειτουργεί... σωστά!

Είναι εδώ και δεν φεύγει και υπάρχει για να μου θυμίζει πως δεν έκανα το χειρουργείο για να το παίζω άνετη κι ωραία  κι ότι πρέπει να διαχωρίσω το τι θέλει το στομάχι και τι τα "μάτια".

Το Σάββατο λοιπόν, το έριξα έξω. Έφαγα αρκετά πατατάκια. Το αποτέλεσμα; Μετά μισή ώρα το στομάχι μου με βάραινε. Δεν έλεγε να  χωνέψει και να κατεβάσει εκείνες τις τελευταίες μπουκιές. Δεν άντεξα πήγα κι έκανα εμετό. Και στο στόμα έμεινε μια πάρα πολύ πικρή γεύση. Δηλητήριο μιλάμε! Το στομάχι μου όμως αλάφρυνε. Πλέον όσα πατατάκια έφαγα, έφαγα. Ίσως πια κάνω πολύ καιρό να τα ξαναδοκιμάσω. Η τροφή ως τροφή δεν προσφέρει κάτι, παρά θερμίδες άδειες και τίποτε  ουσιώδες στον οργανισμό. Απλά ικανοποίηση τα μάτια πήραν και λίγο ο ουρανίσκος. Κι επί της ουσίας δεν πεινούσα.

Σήμερα πεθύμησα κέϊκ. Πέρασα από φούρνο κι αγόρασα δύο ατομικά. Το ένα κεκάκι το έφαγα στο δρόμο, μιας και πήγαινα σε κάποια δουλειά. Το άλλο το έφαγα αργά το μεσημέρι μετά το φαγητό. Αυτό το 2ο που ήταν σοκολατένιο, ήρθε να μου κάνει το στομάχι μπαλόνι. Εμετός πάλι. Ότι δεν μπορεί να τραβήξει προς το έντερο το στομάχι το βγάζει απ' το στόμα. Και πάλι είχα εκείνη την έντονα πικρή γεύση. Το δηλητήριο που έγραψα πιο πάνω. Άλλη μια τροφή που επίσης θα κάνω καιρό πολύ να προτιμήσω. Δεν ξέρω ποιο υλικό είναι αυτό που μου δημιουργεί αυτήν την περίεργη αίσθηση, γιατί και της νύφης μου τα κέϊκ μια απ' τα ίδια μου κάνουν. Όταν κάνω δικό μου κέικ, δεν έχω τέτοιο πρόβλημα! Τι να πω...

Και η άλλη μου απόφαση: το πορτοφόλι θα μένει στο σπίτι! Προσφορές στο σούπερ μάρκετ που είναι στο δρόμο μου, έχει και την επόμενη μέρα ώστε να το πάρω μαζί! Η απόφαση ελήφθη ώστε να αποφεύγω τις αγορές "απ' έξω"... καφέ, κουλουράκι, μηλόπιτα κλπ κλπ... όταν μου το ζητά ο ανιψιός που θέλει να βγαίνουμε βόλτα όταν βλέπει τον ήλιο έξω!

Να και μια ενδιαφέρουσα εικόνα που μας αφορά ώστε να αποφύγουμε τις άχρηστες τροφές:

http://www.herbs-info.com/blog/what-food-cravings-are-telling-you-about-your-nutrition/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons