Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Τι έφαγα σήμερα 9/4

- Πρωινό
1 φλ. γάλα εβαπορέ 4%
2 μικρά πορτοκάλια

- Δεκατιανό
3 μεγάλες φράουλες

- Μεσημεριανό
2 αυγά μικρά, βραστά
100 γρ. πατάτες φούρνου
4 πιρουνιές παντζάρια σαλάτα
1 μπωλάκι παγωτό γιαούρτι με φράουλα

- Απογευματινό
1 χούφτα καρύδια & σταφίδες
Καφέ ελληνικό σκέτο


- Βραδινό
Τονοσαλάτα με:
μαρούλι, άνιθο, φρέσκο κρεμμυδάκι, 1 κονσέρβα τόνο & μαγιονέζα λάιτ
1 στρογγυλό ψωμάκι ολ. αλέσεως

- Πριν τον ύπνο
1 κεσέ γιαούρτι στραγγιστό 2% με κακάο και φρουκτόζη (γρήγορη μους σοκολάτας)!


Τα καρύδια με βάρυναν τελικά. Είναι από εκείνες τις φορές που θα τύχει κι αυτό. Αν βάλεις και το "μάτι" που κουβαλούσα, ήρθε κι έδεσε! Με ξεμάτιασε  ο άντρας μου, που κατέχει το άθλημα και συνήλθα η γυναίκα!
Γράφω με δυσκολία αυτή τη στιγμή καθ' ότι με πονάνε οι αρθρώσεις του μεσαίου δαχτύλου του δεξιού μου χεριού. Έβαλα παυσίπονη αλοιφή κι ελπίζω αύριο να μην έχω ενόχληση... Το μυαλό μου πήγε σε μια θεία της μάνας μου που είχε αρθριτικά και τα δάχτυλα των χεριών της είχαν πάθει αγκύλωση! Ναι, πάει και σε μένα το μυαλό πως όσο μεγαλώνω η οστεοαρθρίτιδα δεν θα είναι ευγενική μαζί μου, αφού μου δίνει τις προειδοποιήσεις της ύπαρξης της!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons