Τρίτη 26 Απριλίου 2016

Ραντεβού σε ΩΡΛ

Δεν θυμάμαι να το έχω σημειώσει σε κάποια ανάρτηση, αλλά έχω και θέμα ακοής! Ω ναι! 
Έχω μια ας πούμε υποτυπώδη βαρηκοΐα την οποία δεν φρόντισα όταν κάποτε έκανα τον έλεγχο και ο γιατρός μου είχε πει για χειρουργείο και τώρα το πράγμα έχει χειροτερέψει. Ενώ δεν κοιμόμουν καλά λόγω των απνοιών τώρα δεν κοιμάμαι και τόσο καλά λόγω εμβοών!
Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα απ' το να έχεις "τζιτζίκια" στ' αυτιά νύχτα-μέρα και να μην σταματάνε λεπτό! Μέχρι πριν μερικούς μήνες οι εμβοές (κοινώς βουητά) δεν ήταν τακτικές, έρχονταν ξαφνικά ως το παλιό τσιριχτό σήμα της ΕΡΤ (!) κι έφευγαν. Σιγά σιγά ο ήχος στο κεφάλι μου άλλαξε κι άρχισε να γίνεται μόνιμος. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο που έχω τις εμβοές στο δεξί μου αυτί αλλά βλέπω πως επεκτείνονται και στο αριστερό.
Πριν πολλά χρόνια λοιπόν είχα πάει σε ΩΡΛ (την εποχή που έκανα πρακτική στο νοσοκομείο) κι εκεί διαπιστώθηκε το πρόβλημα μου: ωτοσκλήρυνση. Ο γιατρός λοιπόν μου είπε πως έπρεπε να κάνω χειρουργείο στο Γενικό της Νίκαιας όπως μου πρότεινε. Με τι ασφάλεια εγώ να πάω; Ενήλικη ήμουν ώστε να είμαι στο βιβλιάριο του πατέρα μου κι άνεργη που έβγαζα την νοσηλευτική με προοπτική να εργαστώ κάποτε σε κάποιο νοσοκομείο (που να φανταζόμουν τι χαΐρια μας ετοίμαζε τότες ο Παπανδρέου κι ο Κρεμαστινός (ΑΣΕΠ τα λένε). Τέλος πάντων... το άφησα πίσω, το αμέλησα και γενικά αφού δεν είχα βουητά το ξέχασα τελείως.
Να που τώρα το πράγμα χειροτερεύει! Ο γιατρός τότε μου είχε πει πως η βαρηκοία είναι κληρονομική. Από την πλευρά της μάνας μου το ξέρω πως κανένας δεν υπήρξε βαρήκοος, απ' την πλευρά του πατέρα μου... ο πατέρας μου έκανε πως δεν το άκουσε και πως καλά δεν υπήρξε κανένας στο σόι με πρόβλημα στ' αυτιά! Βέβαια πήρα την απάντηση απ' την μάνα μου πως η γιαγιά (η μάνα του πατέρα  μου) δεν άκουγε και δεν το παραδεχόταν!
Με τα πολλά χθες έκλεισα ένα ακόμη ραντεβού, με ΩΡΛ στο νοσοκομείο, για την Παρασκευή πριν την Κυριακή του Θωμά. Να δούμε τι θα μου πει και πως θα γίνει να βελτιώσω την κατάσταση. Χειρουργείο να μου προτείνει αν φυσικά μπορεί να γίνει, θα το δεχτώ. Δεν υποφέρεται αυτό το "τζζζ-τζζζ-τζζζ" μέσα στο κεφάλι μου, που μου μιλάνε και συνήθως είμαι με το "δεν άκουσα, είπες κάτι;"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons