Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016

Αλλαγή ημερομηνίας ραντεβού στον ΩΡΛ.

Ο μήνας μπήκε με πρόγραμμα απεργιών και στάσεων εργασίας. Αν δεν με ενημέρωνε η νύφη μου σήμερα για την απεργία της Τετάρτης εγώ θα ξεκινούσα και θα έκανα ένα ταξίδι άδικα των αδίκων για το τίποτε επί της ουσίας.
Η απεργία της ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη θα αρχίσει στις 11 το πρωί μέχρι την λήξη (ποια λήξη βρε παιδιά;) και το ραντεβού μου στο Ιπποκράτειο ήταν στις 11:20 κι από τις 12 κάνουν στάση εργασίας τα μέσα μεταφοράς (μετρό, ΗΣΑΠ, τραμ)... Που σημαίνει πως εγώ για να έβρισκα ταξί μια τέτοια ώρα θα έφτανα στο σταθμό Λαρίσης για την επιστροφή στο σπίτι μου κι εγώ δεν ξέρω μέσω... ποιας πόλης! Τέλος πάντων.. θα κάνω υπομονή με τα βουϊτά στ' αυτιά και την άλλη εβδομάδα ελπίζω να μην προκύψουν άλλα εμπόδια.
Ναι, απεργούν και οι γιατροί, σίγουρα όχι όλοι... αλλά δεν θα ήθελα να ταλαιπωρηθώ για να βρω τυχόν πόρτα κλειστή στο τακτικό ιατρείο ή να πέσω σε ειδικευόμενο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons