Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

Μαζεύω...

... και δεν το είχα καταλάβει!
Το διαπίστωσα στα σουτιέν μου! Βέβαια χάνοντας τα κιλά μου αυτό που έγινε ήταν να χαθεί κι αρκετό απ' το στήθος με αποτέλεσμα να προσπαθώ να τραβάω το χαλαρωμένο δέρμα στα πλευρά για να γεμίσουν οι θήκες του σουτιέν και να δείχνει ...στήθος! Το δε κούμπωμα είχε φτάσει στην τελευταία σειρά με κόπιτσες!
Κατέληξα πλέον χθες να ψάχνω να βάλω σουτιέν που να μου εφαρμόζει καλά στο σκελετό μου και το αποτέλεσμα ήταν πως όσα είχα να μου είναι πλέον πολύ φαρδιά!  Ενώ προβληματιζόμουν με τι τρόπο θα καλυφθεί το περίσσιο δέρμα στα πλευρά (που ήταν λιπαποθήκη) πλέον διαπιστώνω πως μαζεύει συνεχώς μέρα με τη μέρα. Μεγάλη  η έκπληξη μου. Ευτυχώς κι αγόρασα μικρότερα σε μέγεθος σουτιέν και χθες δοκίμασα αρκετά από τα παλιά μου που κατέληξαν σε σακούλα με ρούχα που πλέον μου είναι φαρδιά! Συνεχώς μαζεύω ρούχα που τα φοράω για λίγο και καταλήγουν να μου είναι μεγάλα!
Στα κιλά είμαι στα ίδια, όμως χαίρομαι που το σώμα μου λόγω ζέστης προσαρμόζεται στα κιλά που πρέπει να δείχνει. Για τα δικά μου μάτια μου φαίνομαι η ίδια ....γεματούλα, όσο αλλόκοτη σκέψη κι αν είναι αυτή!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons