Τρίτη 12 Ιουλίου 2016

Αυτί και γυναικολογικά σήμερα!

Σήμερα έτρεχα στην Αθήνα πάλι. Είχα προγραμματίσει ταξίδι για να με δει ΩΡΛ στο Ιπποκράτειο και να μου μιλήσει τα περί χειρουργείου. Επίσης σήμερα προγραμμάτισα να κάνω και έναν κολπικό υπέρηχο για να δω σε τι κατάσταση είναι τα γεννητικά μου όργανα μετά την αφαίρεση πολύποδα της μήτρας πριν 2 χρόνια. Ναι άφησα και πέρασαν 2 χρόνια γιατί οικονομικά δεν έβγαινα για να πληρώσω την εξέταση. Αυτή τη φορά μου δάνεισε ο αδερφός μου και την προγραμμάτισα μαζί με την επίσκεψη στον ΩΡΛ ώστε να είναι ένα ταξίδι άρα ένα έξοδο γι' αυτό.
Περί πληρωμής της εξέτασης: την έκανα στο παράρτημα του Αλεξάνδρα επί της Λαμψάκου, εκεί την εξέταση την πληρώνεις ολάκερη, είχα μεν παραπεμπτικό αλλά αυτό ισχύε για το κεντρικό κτίριο του Αλεξάνδρα που εκεί η εμπειρία ήταν απογοητευτική, όταν χρειάστηκε να την κάνω λίγο πριν το χειρουργείο για τον πολύποδα.
Πρώτα έκανα την γυναικολογική εξέταση κι αυτό που έδειξε είναι πως τα ινομυώματα δεν έχουν αλλάξει μέγεθος και πως οι σάλπιγγες μου είναι ατροφικές. Τι να είναι αφού πέρασα απ' την εμμηνόπαυση τσακ-μπαμ; Γενικώς  όλα καλά λοιπόν.
Έπειτα πήγα στο Ιπποκράτειο στο ιατρείο ΩΡΛ. Υποβλήθηκα σε διάφορα τεστ ακοογραμμάτων και σχεδόν μία ώρα την πέρασα στο ιατρείο. Η διάγνωση ήταν πως έχω βαρηκοία και πως αν κάνω χειρουργείο υπάρχει πιθανότητα αποτυχίας που ανεβαίνει στο 40%. Η καλύτερη λύση είναι η χρήση ειδικού ακουστικού, το οποίο μειώνει τα βουητά κατά πολύ και βελτιώνει την όλη κατάσταση. Όχι ότι θα ακούω καλύτερα χωρίς το ακουστικό, απλά δεν θα έχω στο αυτί μου το έντονο βουητό που έχω μόνιμα πλέον.
Γι' αυτή την περίπτωση λοιπόν τα νέα μου για μένα είναι δυσάρεστα, γιατί θα πρέπει να κάνω αρκετή υπομονή, με βλέπω σύντομα να αρχίζω να πίνω ροφήματα βαλεριάνας για να μπορώ να κοιμάμαι σαν άνθρωπος γιατί τα βουητά με κάνουν πολλές φορές να χάνω τον ύπνο μου και τέλος η απόκτηση ακουστικού είναι ένα όνειρο τρελό όνειρο απατηλό, λόγω του υπέρογκου κόστους (αφού το φθηνότερο κοστίζει 800 ευρώ). 
Παίζει μια περίπτωση να δώσουν δωρεάν ακουστικά στα πλαίσια μιας έρευνας σε ένα χρόνο, αλλά κι αυτό παίζει μιας και είναι υπό συζήτηση το όλο θέμα. Αν προχωρήσει μου είπε ο γιατρός πως θα ειδοποιήσουν όσους το έχουν ανάγκη κι ανάλογα την περίπτωση κι εγώ είμαι ...περίπτωση!

Να πω την αλήθεια μου, δεν έχω ελπίδες όπως και να'χει, αφού για φέτος δεν βρέθηκε να κάνει μεροκάματο ο άντρας μου με ένσημο. Και επειδή οι επιλογές λόγω ηλικίας είναι από ελάχιστες ως μηδαμινές για να εργαστεί σαν άνθρωπος, βγαίνει στην μαύρη εργασία, όπως κάνει πλέον ο περισσότερος κόσμος για να ζήσει με τα βασικά.
Η πραγματικότητα αυτή είναι πλέον... Η ανάπτυξη που λένε οι καρεκλοκένταυροι ντε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons