Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

Στον ουρολόγο

Αφού έχω πάρει αμπάριζα τις ιατρικές ειδικότητες, είπα να περάσω κι απ' τον ουρολόγο!
Βέβαια δεν πήρα την απόφαση έτσι αυθαίρετα και για αστείο, απλά συντρέχει ένα πακετάκι συμπτώσεων που αποφάσισα να ελέγξω.
Όπως είχα γράψει στην περασμένη ανάρτηση, είχα πάει για γυναικολογικό τσεκ-απ στο παράρτημα επί της Λαμψάκου του Αλεξάνδρα. Κατά την διάρκεια της εξέτασης η γιατρός με ρώτησε 2-3 φορές αν είχα πάει τουαλέτα. Την επιβεβαίωσα πως είχα πάει κι ότι ήμουν εντάξει. Μου είπε πως παρατηρούσε να έχω ούρα στην κύστη. 1ο σύμπτωμα!
Καλοκαίρι και ζέστες και πίνω πάλι -επιτέλους- πολύ νερό. 3 λίτρα (και ίσως κάτι παραπάνω) την ημέρα θα τα πιω πλέον. Όμως παρά το πολύ νερό, δεν πάω συχνά στην τουαλέτα. Μάλιστα δεν ιδρώνω αρκετά ώστε να δικαιολογεί την κατάσταση. 2ο σύμπτωμα!
Χάθηκαν τα κιλά σχεδόν όλα, αλλά έχω έντονους πόνους στη μέση σε μεγάλη συχνότητα σε σχέση με πριν το χειρουργείο. Οι πόνοι εντοπίζονται σύνηθως στο ύψος των νεφρών και με μικρότερη συχνότητα στο σημείο της "ουράς". 3ο σύμπτωμα!
Αποφάσισα λοιπόν πως έπρεπε να πάω στον ουρολόγο πριν καταλήξω κι ενοχλήσω τον χειρουργό μου.
Ο ουρολόγος μου είπε πως θα κάνουμε αρχικά έναν υπέρηχο στην κοιλιά και μια εξέταση & καλλιέργεια ούρων, ώστε να δούμε αν το ουροποιητικό είναι σε καλή κατάσταση. Μου είπε βέβαια πως για την κατακράτηση υγρών μπορεί να ευθύνεται και κάποιο καρδιακό πρόβλημα. Του είπα πως δεν υπήρχε τέτοιο θέμα και του μίλησα για την ταλαιπωρία που πέρασα με την διάγνωση περί "κολπικής μαρμαρυγής", άλλωστε αν υπήρχε κάποιο καρδιακό πρόβλημα θα είχε εντοπιστεί με τις εξετάσεις προ χειρουργείου.

Τον άλλο μήνα, θα κάνω την επίσκεψη μου στο ιατρείο υπερήχων και θα αφήσω τα "διαπιστευτήρια" (ούρα) μου στο μικροβιολογικό για να δούμε που βαδίζω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons