Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016

Μενού της 15-10-2016

Σήμερα το πρωί, διαπίστωσα πως η ζώνη στο παντελόνι μου σφίγγει μια τρύπα παραπάνω! Αύριο θα δω και τη "γνώμη" έχει η ζυγαριά μου! Επίσης διαπίστωσα πως κάποια μπλουζάκια που στο ενδιάμεσο του χειμώνα που πέρασε μου ήταν εφαρμοστά, τώρα μου κολυμπάνε! Άντε να δούμε πόσο ακόμη θα μπάσω και πότε θα σταματήσει!

ΠΡΩΙΝΟ
1 ροδάκινο
Πολυβιταμίνη

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ
Φρέντο καπουτσίνο με ζαχαρίνη
30 γρ. τυρί φέτα

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ
2 αυγά βραστά
1 μπωλ χωριάτικη σαλάτα με 2 κγ λάδι
30 γρ. ψωμί ολ. αλέσεως

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ
1 μήλο
Καφές ελληνικός με ζαχαρίνη και 15 γρ. γάλα εβαπορέ 4%

Λίγο πριν το βραδυνό (γιατί το στομάχι έφερνε "σβούρες")!
1 τομάτα

ΒΡΑΔΥΝΟ
Χωριάτικη σαλάτα με 1 κγ.  λάδι & 60 γρ. φέτα (ο Θεός να τη κάνει)*
30 γρ. ψωμί ολ. αλέσεως

ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ
1 φλ. γάλα εβαπορέ 4% με ζαχαρίνη και κακάο


[*] Πήγα σήμερα στο σούπερ μάρκετ Κρητικός, για να αγοράσω απ' τη φέτα τη βαρελίσια που είχε σε προσφορά. Δεν είχε από αυτή που διαφήμιζε και είχαν άλλη επίσης βαρελίσια στην ίδια τιμή προσφοράς. Και τι ήταν τελικά; Άσπρο τυρί! Από αυτό που δεν το λες φέτα. Από αυτό το άγευστο πράγμα που και  το λευκό  τυρί των 3,5 ευρώ έχει μια σχετική νοστιμιά! Άστα διάλα... κλαίω τα 11 ευρώ που έδωσα για 2 κιλά! Λάθος μου που δεν δοκίμασα προηγουμένως! Μεγάλο λάθος και καλά να πάθω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons